
Lamborghinijev Gallardo se pojavio još 2003. godine, dok su se špijunske slike i renderi njegovog naslednika pojavljivali s vremena na vreme. Ovo su međutim prve slike Gallardovog naslednika koji je po nekim ranijim najavama trebalo da ponese naziv Cabrera, ali će se ipak zvati Huracan (od naziva za majanskog boga vatre, vetra i oluje). Tačnije, njegov pun naziv je Huracan LP610-4.

Naglasak će biti na što manjoj težini (zahvaljujući upotrebi ugljeničnih vlakana ima 1422 kg) i poboljšanju performansi, a ranije informacije kažu da će novi Lamborghini veliki deo komponenti deliti sa Audijem R8. Što se dizajna tiče, Huracan će odlikovati izgledom inspirisanim modelima Aventador i Sesto Elemento.

Huracan će pokretati 5,2 litarski V10 motor sa 448 kW/610KS pri 8250 o/min. i 560 Nm obrtnog momenta pri 6500 /min., u paru sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom, dok će pogon biti na sva četiri točka (nije isključeno da se kasnije pojave i verzije sa samo zadnjim pogonom).
Huracan će od 0 do 100 km/h ubrzavati za 3,2 sekunde, do 200 km/h stiže za 9,9 sekundi, a najveća brzina iznosi 325 km/h.
Prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima je 12,5 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 290 grama po km.
Ovde treba reći da između ostalog Huracan standardno ima karbon keramičke kočnice i 12.3-inčni TFT displej u enterijeru, dok će njegova cena biti saopštena naknadno. Što se isporuka tiče, Huracan će prvi kupci dobiti na proleće sledeće godine.

Lamborghini je inače krajem novembra u Italiji proizveo poslednji primerak modela Gallardo. Taj poslednji Gallardo koji je sišao sa proizvodnih traka je Gallardo LP570-4 Spyder Performante u Rosso Mars crvenoj boji, a završio je u vlasništvu privatnog kolekcionara.



Podsećanja radi, Gallardo je predstavljen 2003. godine, prodavao se u više od 45 zemalja, a ukupno su napravljena 14.022 primerka, što Gallardo čini najuspešnijim modelom u istoriji ovog brenda. Lamborghini takođe ističe da Gallardo čini skoro polovinu svih ikada proizvedenih Lamborghinija od osnivanja kompanije 1963. godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Moj jedini problem je sto vidim neki od Lotusovih koncept vozila prikazanih prosle godine.
Zadnji deo iz profila mal'ko cudno izgleda. I ime mi nekako ne lezi. "'Si video novog Hurakana?"
Ustvari, ovde ima tri problema.
Sve u svemu odlicno izgleda.
Lambo koji se ne nosi ime slavnog bika NIJE LAMBO!
inaće... dobar...
Vrh! Cuj lici na Lotus koncepte a ti koncepti su inspiriaani Lamborhhinijevim dizajnom.
Bilo bi zanimljivo napraviti anketu medju blogerima o tome koliko ce specijalnih edicija imati ovaj Hurakan. Ako se po Galjardu dan poznaje...mnogo.
@Uroš
Naravno da će ih biti puno,ali pogle ga,pa što više to bolje!
@Nepoznata Osoba,
Ma nemam ja nista protiv toga, ali mi je bil zabavno u poslednjim godinama proizvodnje kako su ga cedili maksimalno. Eto ja npr. jedva cekam da ga vidim sa nekim spojlerom pozadi.
@milan
svi Lamborghinijevi modeli od osnutka firme prije tačno 50 godina pa do ovog, nosili su imena slavnih bikova koride... SVI! njihovo i poimenovanje je institucija automobilizma!
to je od prilike jednako tome, da Porshe iznenada odlući sljedeču verziju 911-ce (jer je "jaća" od Caymana) nazvat "Aligator" ili u slučaju, da recimo(ko što je VW kupio Lamba) Toyota kupi Folksvagen, pa odluči 8 generaciju Golfa nazvat -"Tratinčica"
Svaki Lambo je savrsenstvo pa i ovaj!
To samo Italijan ume da sklepa... :)
drugmirko
Ima neki zez zašto više ne stavljaju imena životinja?
Neka "udruga poštovalaca životinjskog svijeta" i sl...
@carobnjak
Da im nemac nije dao pravac sa Murcielagom kako treba da izgledaju Lambo automobili, ko zna sta bi radili danas ako bi i postojali :)))
Uglavnom, sta ce izaci pita se njihov tata :))
@drugmirko
Svi Lamborghiniji imaju imena bikova?SVI??Objasni mi onda imena poput 350GT,400 GT,LM002,Sesto Elemento,Countach,Diablo?To su sve bikovi,jel da? ;)
@drugmirko
Nemaju svi imena bikova-osim ovih sto je nabrojao Nepoznati tu su jos i Jarama(ime dobio po trkackoj stazi u Spaniji),Silhouette.
Panchev9
Ima i toga. Bunili su se neki , mada to nije zlostavljanje vec odavanje pocasti.
Ne secam se da je neki Porse izazvao ovoliko komentara. : )))
@ svi, ime Huracan ipak ima veze sa bikovima, evo jednog pasusa iz današnjeg Lamborghinijevog PR saopštenja:
"The fighting bull Huracán of the Spanish Conte de la Patilla breed was known for his outstanding courage and strong sense of attack. He fought in Alicante in August 1879, showing his unrelenting character and remaining defiant and invincible, thus entering into the legend of fighting bulls' history."
P.S. onaj podatak da je Huracan naziv majanskog boga vatre, vetra i oluje je u svakom slučaju tačan, samo što Lamborghini pri davanju imena za ovaj svoj novi model nije mislio na majanskog boga, već na pomenutog bika iz 1879. godine.
akhhmm... malo kasnim ali ipak... Nepoznata Osoba, osim 350GT i 400GT SVI su ostali njihovi serijski supersportaši ili "bikovi" (otud im i emblem marke).... i Countach i Diabolo, i Miura i Urraco i Aventador i Murcielago itd... ili vezani za bikoborbu, ko Jarama (regija, ne trkalište) ili Espada (toreadorov mač)... tako da... ;)
osim toga, u medjuvremenu su već i objsnili, da je i Hurracan "po biku" a ne po majanskom božanstvu...
a oko Sesto elementa... nije "serijski model", već je "specjalna edicija" i ime mu je takvo zbog druge jedne druge "simbolike"... atomskog broja karbona, od kojeg je i napravljen...
znaći, i tu je očito simbolika bila jako važna, pa bi odstupanje od nje kod puno veće "tradicije" imenovanja serijskih modela bila apsolutna greota! ćega su očito jako dobro svesni i sami...