home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Alfa Romeo će početkom marta na sajmu automobila u Ženevi predstaviti i unapređenu verziju Giuliette Quadrifoglio Verde, kao i MiTo u Quadrifoglio Verde varijantii.

Doterana Giulietta Quadrifoglio Verde je dobila estetsko osveženje koje između ostalog podrazumeva izmenjenu prednju masku i drugačiji prednji branik sa saćastim otvorima za vazduh.

Unutrašnjost će odlikovati i nova sportska sedišta, a deo paketa čine i sportski izduvni sistem (sa dve hromirane izduvne cevi), modifikovano ogibljenje, jače kočnice (diskovi od 320 mm), crvena kočiona klešta i set atraktivnih alu točkova od 17 ili 18 inča, dok će pod haubom biti 1,75 litarski četvorocilindrični turbo motor iz Alfe 4C sa 240KS i 340 Nm (u paru sa šestostepenim TCT menjačem sa dvostrukim kvačilom).

Ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 6,0 sekundi, postiže maksimalnih 240 km/h, dok je emisija CO2 smanjena sa 177 na 162 grama po km.

MiTo Quadrifoglio Verde pokreće 1,4 litarski MultiAir turbo benzinac sa 170KS i 230 Nm (250 Nm u Dynamic modu), a poput ostalih MiTo MY 2014 modela i ovaj je dobio modernizovani enterijer. Ubrzanje do 100 km/h traje 7,3 sekunde, može do 219 km/h, emituje 124 grama CO2 po km, a u proseku troši 5,4 l/100 km (ovo je naravno fabrički podatak).

I MiTo Quadrifoglio Verde u paketu između ostalog ima sportski podešeno ogibljenje, nove alu točkove od 17 inča, crvena kočiona klešta, sportski izduvni sistem, atraktivniji eksterijer (uključujući i revidirani zadnji krovni spojler i opcionu mat Magnesio Gray boju) i crni kožni enterijer sa crvenim koncem. 

Ivan Mitić – Autoblog.rs




čitanja : 1360



Komentari

Dabi parirali premijum modelima ovoj đulijeti bi trebalo ubaciti V6 koji je pominjan kao bazni motor za Maserratijev SUV pre neki dan, a u mito, gore pomenuti 1,75 iz đulijete.
Ovako su smešni, ne pariraju ni niskobudžetnim brendovima tipa Škode.

Autor Ex 27 Feb 2014, 18:31

Mnogo je 240 konja za prednju vucu a da nema diferencijal sa ogranicenim proklizavanjem ili drugaciji prednje oslanjanje, sto dovodi do podupravljanja i uvijanja volana pri ubrzavanju i to elektronika koja ce kociti odredjeni tocak ne moze da neutralise... ipak Alfa sebe predstavlja kao brend ciji modeli imaju "sportske" pretenzije, kao navodne vozacke masine, a Golf VII GTI Performance ima iste performanse, i plus ima dodatke poput LSD-a, adaptivno oslanjanje, vece i snaznije kocnice kako bi dobar na stazi... to nabrojano za Golf-a je dovoljno da bude bolji na stazi od Giulliette...
Kako bi Jezza rekao: FWD + mnogo konja = teorija haosa:

https://www.youtube.com/watch?v=N0P54S8ESys

Autor Orlo 02 Mar 2014, 22:24