
Lobisti u SAD govorili da u „Zastavi“ rade robovi koji „ljušte“ šljivovicu
Koliku je prašinu „jugo“ podigao u SAD, najbolje govori činjenica da je postao politička tema! Jedan kongresmen, očigledno lobista, pričao je da fabrika u Kragujevcu koristi robove, dok radnici uredno ljušte „tradicionalno piće s Balkana, domaću šljivovicu“! Očigledno je jedan „jugo“ zasmetao tamošnjim fabrikama, pa su za svaki slučaj poslale svog čoveka da „udari“ antipropagandu.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Kurir-info.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs
Ako su ondasnji radnici Zastave bili "robovi", ovi danasnji se mogu komotno nazvati "anaerobnim bakterijama".
Inace, postoji gori auto od projekta Yugo. Zove se projekt Florida.
Izvor kurir - sve govori. Ova knjiga je izasla pre par godina i imam je u kolekciji. Knjiga vise prica o situaciji u jugoslaviji nego o samom yugu
Nazalost, sljivovica je bila pogonsko gorivo u mnogim, danas nepostojecim fabrikama...
Glavni problem Zastave i Yuga je sto je bio vlasnistvo drzave, i samim tim je cela drzava snosila odgovornost pojedinca. Da je bila privatna firma, i da se znalo ko sta radi, parirali bi Hjundaiu.
Danas u Zastavi rade pravi roboti - jako savremeni. A oni "na šljivovicu" sad gledaju kako da hleba nađu.
Pri tome, i ovaj 500L i Jugo je bio čist gubitak. Pri tome sistem Zastava sa koperantima je zapošljavao oko 30 000 ljudi, od čega mnogo inžinjera.
Ovaj novi sistem zapošljava 3000 svega.... i to proste radne snage daleko najviše...
I što je najzanimljivije, novi sitem pravi veći gubitak po državu, pri čemu je mnogo usta skoro gladno.
To je nekad i sad. Pa birajte....
Ah da! Novi sistem je napravio menzu i vrtić....
A stari? Ceo Kragujevac komplet!
Radnici FASa danas imaju mnogo bolje uslove za rad nego sto su radnici Zastave ikada imali.
I uopšte, daleko je istina, da je Jugo bio najgori auto.
Kad je počela Zastava sa radom, Fića, pa posle Z101, bili su savremeniji automobili nego danas 500L.
Kad je Jugo nastao, bio je već prevaziđen. Ali u poređenju sa konkurevcijom iz istočnih Evropskih zemalja, bio je najbolji automobil. Samo da podsetim, konkurencija je bila, Wartburg, Trabant, Skoda (tada 105 i 120), Lada Riva, Moskvič, Zaporožac, Peglica, Polonez... A od ove konkurencije bio je najbolji i kvalitetom i svim drugim (ne računajući veličinu).
U tom periodu, je počeo da se pravi Golf 2, a Golf 1, može se reći slobodno, da je bio za nijansu bolji od Juga. Opel je počeo da pavi Kadta kockicu, a Ford prvog Eskorta sa prednjom vučom. Znači i opel i Ford su tek tada prešli na prednju vuču.
Čitati amerčke knjige o Srbiji u Srbiji je kao kad slep nišani.... Poznato je šta Amerika misli o nama, a najbolje poruke su nam poslali putem bombi...