home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kao što je već poznato neko vreme, McLaren za predstojeći sajam automobila u Ženevi priprema novu verziju modela 650S, ali su zvanične slike i tehnički podaci tog sportiste već sada na internetu.

Automobil nosi oznaku 675 LT (Long Tail – u čast McLarena F1 GTR "Long Tail" iz 1997. godine), a u odnosu na model 650S ima oko 33% različitih delova.

Što se motora tiče, McLaren 675 LT pokreće 3.8L twin-turbo V8 sa 675KS pri 7100 o/min. i 700 Nm pri 5500-6500 o/min., u kombinaciji sa sedmostepenom SSG transmisijom. U vesti se još kaže da emisija CO2 iznosi 275 grama po km.

Ubrzanje McLarena 675 LT od 0 do 100 km/h traje samo 2,9 sekunde, do 200 km/h mu treba 7,9 sekundi, a može da postigne maksimalnih 330 km/h.

Takođe, težina je smanjena za 100 kg, što znači da ima 1230 kg (raspored 42.5 / 57.5 %), dok odnos snaga / težina iznosi 549KS po toni.

Treba pomenuti i dimenzije: dužina 4546 mm, širina 2095 mm i visina 1188 mm.

Automobil je doživeo i vizuelne izmene, pa 675 LT ima agresivniji izgled zahvaljujući aero body paketu od ugljeničnih vlakana, dok se u unutrašnjosti ističu trkačka sedišta od ugljeničnih vlakana i alkantara.

U ponudi će biti više boja, među njima i Silica White, Delta Red, Napier Green, Chicane Grey i McLaren Orange.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1923



Komentari

Brži od 488 i lakši.
Zapravo su sada McLaren i Ferrari jedini konkurenti u ovoj klasi.

Autor MB 25 Feb 2015, 13:10

@MB
Dok ne stigne GT3 RS ;)
Bice slabiji, tezi, ali ce obojicu razbiti :)
Kada 650S napravi pola sekunde bolje vreme od tezeg i 170ks slabijeg GT3, sta li ce biti sada kada stigne GT3RS :)
Oni taman priznaju kako proucavaju GT3, taman pojacaju nesto, odrade, ono stize GT3 RS i opet ce morati iznova da proucavaju hehehehehehe :)
Bice britanci u fazonu ' Sta se desava, kako je moguce, hocemo primerak jedan da rastavljamo i sastavljamo!'
Ubedjen sam da ce im ovi doktori iz Porsea dati za dzabe 'Evo igrajte se malo'
:)

Autor dusan 25 Feb 2015, 13:58

dusan
GT3 RS će moći sa njima jedino ako im je podignuta ručna.
7,9 do 200kmh !
Pre će biti da će morati 918 protiv njih. :D
Turbo S je brži od GT3 RS pa ne može sa njima, a kamoli GT3 RS.

Porše pravi ili za stazu, ili ubrzanje, a ova dva imaju i jedno i drugo.
Da je Turbo S brži od njih, hvatao bi se za njega. :D
Ovako, hvataš se za neke druge za stazu, za Turbo S za ubrzanje ( kod drugih ), sreća pa Porše pravi 20-ak verzija, pa da se uhvatiš kako za koji, po potrebi. :)
Ferrari napravi lepo jedan auto, kao i McLaren, sve u jednom. :)

Autor MB 25 Feb 2015, 14:41

Autor dusan 25 Feb 2015, 13:58

Te pričice bi mogao pisati za Zastavu, a ovako, kad ih pišeš za jednu firmu kao što je McLaren, ispadaš smiješan. Ali ne smiješan u pozitivnom smislu.

Autor IlijaGrahovac 25 Feb 2015, 14:56

"Bice slabiji, tezi,"
Odluči se, je li bolje ili lošije to što je slabiji i teži ?
Onda, hvalio si manuelni menjač, sada odjednom više voliš PDK na GT3 , GT3RS.
Manuelni menjač više nije dostupan kod njih, pa pretpostavljam da je sad odjednom bolji PDK za vozački doživljaj. :D
Još ako novi GT2 RS bude automatik, da tražimo onda adminu da obriše sve tvoje komentare vezane za 997 GT2 RS. :)))
Pazi, 991 Turbo S koji je najbrži 911 na ubrzanju, uz awd, LC ide 9,6 do 200kmh.
Ovaj Mclaren 7,9 a 488 ide 8,3. A oni su rwd. Na startu awd ima prednost, možeš misliti kako idu kad ga ksnije toliko ubiju.
Tek posle 200...
Moraćeš ipak 918 Spyder da suprotstavljaš ovom dvojcu. :D
Pazi, svuda se ubacuješ gde te najviše boli. :)
Pazi, 918 do 200kmh ( awd ) ide 7,7 sek. :D
Bluiži su njemu nego Turbo S-u.
Iako su rwd i 200ks slabiji.

Autor MB 25 Feb 2015, 14:57

A Hurakan?
Poz

Autor Raziel 25 Feb 2015, 15:09

12c za mene i dalje izgleda puno bolje. ovaj prednji kraj na p1 izgleda famozno, a na 650s i ovome izgledau glupo, neproporcionalno, nabijeno, nelijepo sastavljeno. mclaren je po performansama fantazija, ali daj promjenite ovaj prednji kraj, sto ste morali onako dobar 12c usrati.. bitno da mjenjate prednji kraj i napravite ga uzasnim, a zadnji koji se moze napraviti ljepsim ostavljate istim

Autor sysfan 25 Feb 2015, 17:41

@MB
Ne znam kako da objasnim, a da ne pisem roman. Poredis 918 sa ovim McLaren-om i 488. Kao prvo za podatak do 200 za 918 LAZES, sto nije prvi put. Nije 7,7, vec 7,2 PO PORSEU koji inace uvek daje podatke koji nisu istiniti. Novinari su merili 6,9. I to uopste nije cudno, zato sto je 918 mnogo iznad njih i mene to ne cudi niti sam ocekivao da ce ovaj McLaren uci u put svom bratu P1, 918-ici i LaFerrariju. Prvo sami bi sebe ovi iz McLaren-a napali sto je malo glupo, zar ne? Evo recicu ti ovo, Turbo S bije u svakom pogledu 458 Italiu, a Porse je novinarima davao Turbo S dok testiraju 918 da bude na stazi sa njima cisto da vide koliko je ustvari mocan 918. Stizao ga je i radio sta je hteo koliko je 918 brz sto uopste kazem ne cudi. LaFerrari, P1 i 918 su trenutni vrh automobilizma i ti si jedini covek na svetu koji ce sa nekim od njih porediti ove ss automobile od 600-700ks. Samo sto je jos na vrhu 918 Spyder, dokaz da je neko brzi od njega jos nemamo. Trenutni je vladar, kod MotorTrenda cak ima vise od 6, 7 rekorda sto se tice ubrzanja od 0-100, kocnica i jos nekih stvari za koje su oni govorili 'Najbolje sto smo ikada testirali', a znamo da su oni vozili bukvalno sve sto postoji. Ali necu o hyper automobilima, oni nisu tema ovde.
Zasto sam rekao da ce GT3RS biti monstrum? Zato sto najavljuju minimum 15 sekundi bolje vreme na Ringu od GT3. A, imace oko 500ks i imace ubrzanje do 100 kao i ovaj McLaren koji jos malo pa ide na 700ks. Takodje cim ce biti toliko brzi od GT3, znaci da ce se igrati sa 650S. Znaci da ce od ovog ovde biti brzi, malo ali dovoljno :)
I da, jeste Porse pravi jedno ili drugo, Turbo S inace ima dobro ubrzanje ali je za stazu bas spor. Isti na stazi kao i Aventador, a do 300 razlika sekunda ipo. Znaci Aventador je nesto prosecno, posto je za tebe izgleda Turbo S prosek i nema sve u jedno? Neukusno je ostavljati komentare koje ti ostavljas, pokazujes zavidno ne znanje :) Naravno da Turbo S ne moze do 200 ili 300 da ide kao oni, ipak je razlika u 300+ kg i 100 i nesto konja. Svi mi koji smo zavrsili barem osnovnu skolu i barem procitali nesto u predmetu zvanom Fizika, znamo da je nemoguce da jedan auto poput Turbo S u ubrzanju bude kao oni. Valjda si zavrsio barem osnovnu? :) GT3RS ce biti gazda barem narednih 4, 5 godina. To ces videti, tako sam ti pricao i za GT3 i evo samo skuplja nagrade.

Autor dusan 25 Feb 2015, 20:14

@IlijaGrahovac
Ljudi iz McLaren-a, tj licno direktor McLaren-a je izjavio kako je odusevljen sa 911 GT3 i izjavio takodje da vec proucavaju taj model i da ce nastojati da imaju nesto takvo. Postigli su sigurno sa ovim, videcemo. Sa 650S nisu uspeli, posto ako si brzi pola sekunde od modela koji je slabiji od tvog za 170ks i pritom si laksi nije neki rezultat, zar ne? Pritom kazu da tvoj model nije dobar za voznju i zanimljiv kao taj koji je slabiji, tj GT3. Tako da su verovatno GT3 stigli sa ovim 675 LT, ali je fora sto stize i 911 GT3RS pa ce opet biti udaranja po usima, pa ce opet morati da proucavaju i da pokusaju da stignu 911 :)
Ovi doktori iz Porsea samo malo cusnu po usima i nema ih 2, 3 godine, konkurenti se trude, izbacuju, bore se. Pa najzad dostignu, oni opet paf i tako u krug :)

Autor dusan 25 Feb 2015, 20:18

I da neko ne pomisli svasta. Svi novi McLaren modeli su VRH! Vrhunske perfomanse, oni sa RWD i 600 ks prave ista ubrzanja kao Aventador koji je 700ks i AWD. Stvarno im modeli imaju vrhunsku trakciju, pritom su strasno brzi na stazi. Svaka im cast, najzad se neko pojavio izmedju Porsea i Ferarija. Barem ce ih naterati da vise rade.

Autor dusan 25 Feb 2015, 20:20

dusan
Ja lazem ?!
http://press.porsche.com/news/release.php?id=787
Aj da ti ne smetam, nastavi ti da se dopisujes sam sa sobom, velicajuci Porse, sam sebi postavljajuci pitanja i odgovarajuci na njih. I sam iznositi neke tvrdnje koje samo ti tvrdis.
Kako McLaren melje Turbo S na dragu, a tek ce ovi i 488 da ga uniste, nema tu trkanja...

Autor MB 25 Feb 2015, 21:59

@MB
Ma covece pusti podatke koje oni objave posto nikada ne kazu kako treba, uvek daju vece cifre to je 39485 puta dokazano. Kazu Turbo S 3,1 do 100, ono 2,8... I tako kod mnogih. Pogledaj lepo test 918-ice i vidi kada ukljuce stopericu i daju gas u patos. Neki merili 6,9, neki 7,1, 7,2. Koristis net? Upotrebis Youtube. I vec sam ti rekao, naravno da je do 200 od dva automobila brzi onaj koji je jaci za 120ks i laksi za 300kg. To je cista fizika, valjda si isao na te casove :)
I nije do pricanja sam sa sobom, ti kada nemas argumente, kada nemas sta da kazes ili te vise nema ili svima kazes 'Pricaj sam sa sobom' . Ako si usao u pricu idi do kraja, ti znas samo za ubrzanja, vidis negde, procitas i drzis se toga kao pijan plota. Da je sve u ubrzanju do 200, 300, GTR ne bi postao to sto je postao. Ima mnogo primera, ali ajde.
Ne tvrdim ja sam nista, sta sam pricao prosle godine koja su tri najbolja ss automobila trenutno? McLaren 650S, GT3 i 458 Speciale? Je l sam tako pricao? Jesam. Sta je bilo na kraju? Svi su bas ta 3 modela uvrstili u top 3, samo su im menjana mesta. I onda ja komentarisem 'Sta sam rekao', ali naravno tebe nema posto si ti stalno pominjao GTR, Lambo i ko zna sta, samo da ne bude Porse ili da ne bude onako kako sam ja rekao.
Ponavljam, trenutno najbrzi 'production car' je 918 Spyder. Konkurencija se jos plasi da pusti svoje u testove, videcemo do kada ce morati da ih drze u garazama posto posle Top Gear-a ce biti pri velikim pritiscima da puste svoje masine da ih podere 918 i da nastavljaju u garazama :)

Autor dusan 26 Feb 2015, 01:11

dusan
Pusti to, nego šta kažeš što je AMG GT brži na Top Gear stazi od Veyrona ? :)))
Duplo je slabiji.
Pogledaj od koga je još brži, Kenigseg, 458 Italia, GTR, Enzo Ferrari, Carrera GT itd.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Top_Gear_test_track_Power_Lap_Times
I sve to sa "skromnih" 510 konja. :D
Očekujem pohvale sa tvoje strane.
Još Top gear staza odgovara snažnijim automobilima.
Brži je i od lakšeg i snažnije 997 GT2.
I to prilično brži, dve sekunde po krugu, a nije posebna track verzija kao GT2, već standardni, poput Turba.
Šta misliš, GT3 i Black Series tek. :)
A toliko ste ga pljuvali, haha.
Pa sama činjenica da je brži od Carrere GT koja ima motor pozadi, preko 100 ks više, vrhunac Poršea do pojave 918, sve govori.
MB hejteri sad nemaju kud. :D
Da i umalo da zaboravim, Karera GT je i prilično lakša.
Teško će biti Mb hejterima. :)

Autor MB 26 Feb 2015, 01:42

mb
ma pusti to, nego sta kazes sto je na top speed stazi, m5 razdzudzio SLS-a:)))

Autor toma 26 Feb 2015, 02:21

toma
Kažem ovo :
http://fastestlaps.com/comparisons/bmw_m5_f10-vs-mercedes_sls_amg.html
:)))
Dakle, konfiguracija promenjena, skraćena staza, inače kao na ovom linku, D-moll.

Autor MB 26 Feb 2015, 02:31

Momci, smirite malo emocije. Pa nama ne treba nikakav neprijatelj spolja, kad smo u stanju da se sami toliko pljujemo. Moze se uociti da rezultati variraju od staze do staze. Tako na jednoj neki auto oduva konkurenciju, a na drugoj izduva od konkurencije. Ima jos puno faktora koji uticu na rezultate, tako da je prerano donositi zakljucke. Kad bude vise rezultata, onda i ima smisla raspravljati.

Autor Optimus Prime 26 Feb 2015, 10:42

@MB
Opet bezis sa teme na nesto sesto. Nije problem...
Ti poredis Enzo-a i Carreru GT automobile koji su razvijani pre 13-14 godina sa totalno novim i modernim sportskim automobilom. Ja nikada nisam napomenuo da je Carrera S na Ringu brza od SLR-a npr i to vise od 2 sekunde, takodje je brza i od SLR 722, sve sa svojih skromnih 400 konjica. Kod Dzeremija naravno da ce Mercedesi da budu brzi.
Sve automobile koje navodis su izasli mnogo pre tog Mercedesa, konkretno Carrera GT i Enzo su razvijani kako rekoh pre 14-15 godina, GT2 pre 7-8 godina pritom je samo 20 konja jaca od tog AMG GT. Carrera GT jeste bila vrhunac, ali nije sledeci brzi automobil od nje 918, vec je od nje brzi bio i GT2RS, novi GT3, GT3 RS 4.0. Nije bas Porse spavao 10 godina. Zasto sam rekao naravno da su Mercedesi brzi kod Dzeremija? Zato sto on sve tu radi, vidis da i Porsea nema zato sto ih ne voli. On u toliko novih Porsea u prethodnoj emisiji ubaci Cayman-a GTS cisto da kazu kako je iste cene kao Corvette i sta nudi amerikanac za te pare, a sta auto iz Evrope. Na njih tj na Top Gear ne moze uvek da se gleda tako da su objekvitni, jer Dzeremi sta voli bice brzo i pobedice, sta ne voli ili se nece pojavljivati u emisiji ili ce se pojaviti, a bice sporiji od ostalih.
Gotivim ja njega i gledam Top Gear, ali cisto iz zabave.
Videces kako ce proci taj AMG GT u direktnom sudaru sa nekim u nekim testovima, konkretno Turbo, ne Turbo S. GT3 ce brisati patos sa njim. Turbo S ce biti zaduzen da razdzudzi AMG GT3 i Black Series, a isto ce da im uradi 911 GT3 i Turbo :D

Autor dusan 26 Feb 2015, 11:34

Autor dusan 25 Feb 2015, 20:18

I Martin Winterkorn pohvali Hyundai, pa šta sad. Zašto onda ne bi smislio i pripovjetku za Volkswagen?

Autor IlijaGrahovac 26 Feb 2015, 13:53