
Mercedes-Benz je za predstojeću letnju sezonu osvežio paletu pogonskih agregata u modelu SLK, sportskom dvosedu sa sklopivim tvrdim krovom.
Krećemo od verzije SLK 250 d koja ima 150 kW204KS, ali u odnosu na prethodnika troši za 0,4 l/100 km manje (kombinovana potrošnja po fabričkim podacima je 4,4 l/100 km) i emituje samo 114 grama CO2 po km. Ovde treba pomnuti da je maksimalni obrtni moment 500 Nm, kao i da ubrzanje do 100 km/h traje 6,6 sekundi.

Sledi verzija SLK 200, sa 2,0 litarskim četvorocilindrašem od 135 kW/184KS i 300 Nm (za 30 Nm više od prethodnika), pa Mercedes SLK 300 (zamenjuje dosadašnji SLK 250) koji raspolaže sa 180 kW/245KS i 370 Nm (za 30 kW/41KS i 60 Nm više od prethodnika).

Treba pomenuti da SLK 200 dolazi sa novim 6-stepenim manuelnim menjačem, a SLK 300 i SLK 250 d su opremljeni novim 9-stepenim 9G-TRONIC automatikom. I SLK 200 je opciono takođe dostupan sa 9G-TRONIC menjačem.
Svi SLK motori imaju ECO start/stop funkciju i zadovoljavaju EU6 standard. Ovo takođe važi za varijante SLK 350 i SLK 55 AMG, koji zaokružuju SLK porodicu.
U opremi se između ostalog nalaze i LED dnevna svetla, COMAND Online multimedia sistem, ATTENTION ASSIST, DISTRONIC PLUS, Blind Spot Assist i Lane Keeping Assist...
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Model |
Cil. |
cc |
kW/KS |
Nm |
0-100 km/h |
potrošnja |
CO2 g/km |
cena* |
SLK200 |
4/in-line |
1991 |
135/184 |
300 |
6.9 |
5.7 |
133 |
39,656.75 |
SLK300 |
4/in-line |
1991 |
180/245 |
370 |
5.8 |
5.8 |
134 |
46,054 |
SLK350 |
V6 |
3498 |
225/306 |
370 |
5.6 |
7.2 |
167 |
53,222.75 |
SLK55 AMG |
V8 |
5461 |
310/421 |
540 |
4.6 |
8.4 |
195 |
73,720.50 |
SLK250 d |
4/in-line |
2143 |
150/204 |
500 |
6.6 |
4.4 |
114 |
43,375.50 |
* Cene u Nemačkoj, u evrima
http://www.worldcarfans.com/115040791766/mercedes-benz-slc-spied-on-a-rainy-day