
Kao što je nedavno i zvanično najavljeno, danas je u Nemačkoj održana oficijelna promocija novog Mercedesa GLC (naslednik sadašnjeg modela GLK koji se u prodaji pojavio 2008. godine).

Narudžbine će početi da se primaju uskoro, dileri će automobil imati od 12. septembra, a cene u Nemačkoj startuju od 44.506 evra.



Takođe, već je potvrđena i GLC Coupe verzija, najavljena nedavnim GLC Coupe concept vozilom.


Kako se kaže u fabričkom saopštenju, Mercedes-Benz sa GLC-om predstavlja drugu generaciju SUV vozila srednje klase, pri čemu GLC zadržava izvanredne off-road karakteristike svog prethodnika i kombinuje ih sa potpuno novim dizajnom.

Takođe, Mercedes navodi da GLC podiže udobnost i agilnost na potpuno novi nivo sa inovativnom tehnologijom AIR BODY CONTROL, jedinstvenom u segmentu, zatim DYNAMIC SELECT tehnologijom i stalnim pogonom na sve točkove 4MATIC. Uz najsavremenije bezbednosne sisteme i unapređenu ekonomičnost novi GLC postavljanja standarde u svom segmentu. U odnosu na svog prethodnika, potrošnja goriva je smanjena za 19% procenata.


Kako bilo, Mercedes GLC (interne oznake X253) je duži, širi i viši od dosadašnjeg GLK (detalje o dimenzijama pogledajte u posebnoj tabeli), ali je i 80 kg lakši od njega.

Uz duže međuosovinsko rastojanje očekuje se i prostraniji enterijer, koji je inače dobio kvalitetnije materijale u odnosu na GLK. Takođe, veća je i zapremina prtljažnika koja sada iznosi 550 litara.

Kao što se i pretpostavljalo, u gami se nalazi i hibridna verzija, a to je Mercedes GLC 350 e 4MATIC koja kombinuje benzinac od 211KS i elektromotor (kombinovana potrošnja goriva po fabričkim podacima je samo 2,6 l/100 km.


Treba pomenuti i 9-stepeni automatski menjač, vazdušno oslanjanje, kao i pakete personalizacije: Pack AMG Line, Pack Exclusive Line i Pack Offroad Line.



Kasnije će ponuda biti proširena, uključujući tu i GLC AMG varijantu, verovatno sa 4,0 litarskim bi-turbo V8 motorom, kao i aero body kit-om, većim alu točkovima, sportskim oslanjanjem, jačim kočnicama, sportskim izduvnim sistemom i doteranim enterijerom.
Na kraju, pominje se i verzija GLC 450 AMG Sport, i to najverovatnije sa 3,0 litarskim V6 bi-turbo agregatom sa 367KS i 520 Nm.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Poređenje dimenzija Mercedesa GLC i GLK
|
Mercedes GLC |
Mercedes GLK |
dužina |
4,66 m |
4,54 m |
širina |
1,89 m |
1,84 m |
visina |
1,64 m |
1,63 m |
međuosovinsko rastojanje |
2,87 m |
2,76 m |
prtljažnik |
550-1600 l |
470-1550 l |
Motori: Mercedes GLC
|
GLC 220 d |
GLC 250 d |
GLC 250 |
GLC 350 e |
motor |
4 cyl. |
4 cyl. |
4 cyl. |
4 cyl. |
snaga (KS) |
170 |
204 |
211 |
211 + 116 |
max obrtni moment (Nm) |
400 |
500 |
350 |
560 |
potrošnja (l/100km) |
5.0 |
5.0 |
6.5 |
2.6 |
emisija CO2 (g/km) |
129 |
129 |
152 |
60 |
0 do 100 km/h (s) |
8,3 |
7,6 |
7,3 |
5,9 |
max brzina (km/h) |
210 |
222 |
222 |
235 |
Volim Mercedes i stvarno je lijepo odradjen Glc ali je dosadan ovaj dizajn sa istim svetlima naprijed i ovim obrvama.Nema sumnje da će se dobro prodavati
Skladno ali dosadno i već viđeno , ali to je uostalom modus operandi kod premium trojke...
Aktuelni GLK ne mozete pomesati sa nekim drugim autom, nalik L R Discovery.
GLC je s preda i s boka maltene isti GLA, samo je malo uspravljenije vetrobransko staklo.
Unutra, ova siva hrom varijanta mi se svidja.
Zadnja svetla i celokupan deo me malo podseca na Macana, ne znam zasto. Svidja mi se sto ne lici na neku drugu mecku, koliko je s preda isti kao ostale.
I primecujem da je fino porastao po dimenzijama :)
Lepši je, ali je izgubio onaj karakter, harizmu...
Moje skromno mišljenje je da je trebao ostati "kockast", ne baš kao G ali da zadrži tu pojavu što bi rekli
Naravnom još jednom kažem da je lep, samo mi se više dopada stil dosadašnjeg...
Pozz
Lepo izgleda, dobro su ga uradili.
Prilicno je veci od prethodnika, dimenzijama je kao prvi ML, odnosno malo veci, a laski od GLK 80kg.
Ubacili su i vazdusno ogibljenje, trenutno u klasi jedino Macan ima tu opciju ukoliko se ne varam.
Zanimljiva ova mat braon.
Jeste da se prethodni GLK razlikovao od svih, ali se slabije prodavao od konkurencije, upravo zbog toga, sada idu drugom strategijom, strategijom prodaje, a cena je korporativni dizajn.
GLC kupe koncept je prelep, mislim da ce serijski biti manje vise isti, naravno prilagodjen samo , retrovizori svetla itd.
Prodavace se GLC sigurno dobro.
Danas videh dobru sliku, pre premijere, okacicu kasnije , GLC slova tj hrom oznaka na sredini izmedju asfalta i makadama, zanimljiva simbolika. :)
Ocekivao sam cak da ce vise da lici na C, nakon onih spijunskih slika, ali bolje izgleda nego sto sam ocekivao, ja mogu da ga razlikujem na prvi pogled od drugih, sve u svemu, dobar posao, a rezultati ce pokazati.
Najveci plus za vazdusno ogibljenje-komfor, enterijer odlican izuzev ekrana koji mi se ne svidja gde god da je ovakav.
Svidja mi se i detalj sa GL-a, tj donji deo branika, a tek sad sam provalio da ima i druga opcija, kao na GLA.
Kao sto vec rekoh, za off-road ce ovaj sinovac biti i vise nego sposoban, koliko ce ga prosecan kupac terati.
A cak i za zahtevnije malo, nece biti problema.
Naravno, ne ocekuje se sposobnost G klase, ali zavrsavace posao danasnjeg kupca ovakvog vozila.
Nbb
To je verovatno zbog grafike stopova, dve linije.
Evo pomenute slike :
http://www.dodaj.rs/?1Q/5X/4IbJlJ2o/glc.jpg
A dobro im i zaštitno lice, , Petra Nemcova. :)
Sada još jednom videh, definitivno lepši no novi ML
S obzirom da je dimenzijama kao prethodni ML-ovi, a cenom verovatno dosta niže, biće pun pogodak...
Unutra C klasa, očekivano.
Poz
Raziel
Nije kao prethodni ML-ovi već kao prvi, od prethodnog ML-a je manji.
Inače naidjoh maločas na podatak da je GLK prodato u 650 000 kom.
I onda posle ti si 'hejter'. Pa na sta ovo lici!? Ovo je lepo!? Ajde budi objektivan i ti i ostali. Na drugoj slici, iza zadnjeg stuba vidim Macan-a, sa boka i Q5 i Macan-a. Tj 'malo smo kopirali, ne znamo sta da radimo vise, a vidimo ovim konkurentima dobro ide'. Pogledaj i ti Pit, a i ostali malo bolje i budi objektivan! Sledece, zadnji deo su uzeli od C klase karavan, samo bez hrom lajsne duzinom od stopa do stopa. Napred kao i svaki Mercedes. I onda ti 'odusevljen', kako molim te?! Sreca pa sam video da hoce novu R klasu pa se malo i nasmesio posto R klasu bas, bas volim! I pre i posle fejslifta mi je VRH! A, plasim se da ce i nju da uniste, ko zna od kod modela ce joj nakaciti zadnji deo, napred ce joj nakaciti iste farove kao sto svi imaju i teraj. Bolje onda da je i ne rade, bas je gotivim i zao bi mi bilo...
Cene za GLC :
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/06/neuer-glc-ab-18-06-15-bestellbar-preise-und-ausstattungsdetails/
I još linkova i slika :
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/06/impressionen-der-glc-weltpremiere-aus-metzingen/
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/06/der-neue-glc-dynamik-agilitaet-und-fahrkomfort-a-la-carte/
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/06/details-zu-den-modellprogramm-des-glc-x156/
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/06/erste-details-bilder-zum-glk-nachfolger-glc/
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/06/gewichtseinsparung-beim-neuen-glc/
C klasa karavan + Q5 + Macan = GLC.
Pohvala za povecanje dimenzija. Ako izuzmemo farove i tablet, meni je ovaj Merdzan simpatican, tj. mnogo lepsi nego ona "dzib" vozila tipa GLEC, GLCC, X6, X4...
Svidja mi se i to sto zadnje staklo nije previse oboreno, pa je dobijen upotrebljiviji gepek.
Nemanja
Hvala za jucersnju cestitku!:))
Jel' Pitinjo ili BMW E31 imaju neki tvoj br. mob?
OP
Nema na cemu :) mislim da nema niko.. 063 31 71 88
Ako se ne javim, pusti sms da znam ko je samo :)