
Mercedes je ovu posebnu G klasu sa povišenim klirensom i velikim točkovima nazvao G 500 4×4², pri čemu je njegova premijera u predserijskom izdanju održana početkom marta ove godine na sajmu automobila u Ženevi.
Sada je vozilo dostupno i u definitivnom, serijskom izdanju, ali po ceni od čak 226.100 evra.
G 500 4×4² se ističe proširenim blatobranima, većim točkovima i off-road gumama (točkovi od 22 inča, gume 325/55 R 22), povišenim klirensom (450 mm), širim tragom točkova (na 1774 mm) i doteranim eksterijerom sa elementima od ugljeničnih vlakana, dok je ispod haube 4,0 litarski twin-turbo V8 motor sa 310 kW/422KS pri 5350 o/min. i 610 Nm pri 2250-4700 o/min. Pogon je naravno na sva četiri točka, a menjač sedmostepeni 7G-tronic automatik.
Treba pomenuti i da ovo vozilo od 0 do 100 km/h ubrzava za 7,4 sekunde.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
sysfan
Ja bi pre uzeo ovaj, jos da su mu stavili 65 agregat...
Najmocniji terenac def.
za duplo manje novca se kupuje hennessey VelociRaptor sa kojim je cak i veliki anti-amerikanac jeremy clarkson bio odusevljen
Fenomenalan je! Daleko bolji od onog 6x6. po meni je apsurdno uzimati obican G65 sa skoro pa slick gumama. Ovo jeprava stvar, nema dallje.
mile antena
A za 10 puta manje se kupuje Dacia Duster koja ce isto fantasticno da posluzi od tacke A do tacke B...
mile postao si veci amer od amera.
Razumem da zivis tamo, da si se prilagodio Amerima, ali ne moras na svakoj temi da pominjes Americke alternative.
Zna i malo dete da i sa salamom mozes da utolis glad jeftinije negoli sa biftekom...
Dati ovolike pare da bi se vozio auto po šiblju i blatu, grebao po kamenjeu.
Ali oduševljava me zvuk škripe plastike i uvijanje šasije. Pa ovo se ne događa ni Ladi Nivi. Uzgred, ništa posebno nisu prikazali od terenskih mogućnosti. A košta 200 + hiljada "jevreja".
Preskup je za te terene.
Šteta što je ukinut G Professional koji je i pravljen samo za off road (za njega je običan G šminker)...
Od ostalih jeftinijih off road era meni se dopada Suzuki Jimny, iako ga novinari širom sveta pljuju najstrašnije.
Dalje, Nissan Patrol iz devedesetih i Land Cruiser s kraja osamdesetih se i dalje prodaju kao novi po bliskom istoku! Bez opreme, bez ičega, samo limarija i rokaj. :)
Da me zanima off road i da sam milioner verovatno bi svi ovi uz G 4x4 ili Professional bili u garaži :)
Poz
@MB,
eh sad ... 90% komentara na ovom forumu su bmw vs mercedes i ponavljate jedne te iste price iz teme u temu, sajt slobodno moze da promeni ime u "bmwvsmercedes". i sad je problem onih ostalih 10% komentara gde se spomenu neki drugi proizvodi? ajde dobro ako kazes da je tako ...
@MB,
oh da, raptor sigurno ne sluzi za prevoz od mesta a do mesta b. pogledaj jednu od zadnjih epizoda top geara gde ga je jeremy testirao u planinskim delovima kanade
Pitinjo, stvarno nemas pojma! :))
Everything from USA is the best! :)))
Preko kojih vuko.ebina ovaj G moze da prodje, tu bi se Raptor glatko nasadio. U Top Gear vozili Raptor po nekakvim kaljavim putevima i livadi, gde bi i Lada Niva od 8000 EUR glat prosla. Evo jos jedan snimak - ne usudjuju se da proteraju Raptora preko dzombe vece od 20cm, nego kao nesto, driftuju po pesku!
https://www.youtube.com/watch?v=93riKVeiX8s
Sve je ovo super , ali ovaj auto ima bar 226.100 razloga zasto ce biti samo gost ispred kazina , hotela i garaza a ne neke vukojebine...
djordje
Pogledaj 6x6 gde se vozi.
Meni je ovaj bolji od 6x6 iz razloga sto je kompaktniji i upotrebljiviji od 6x6, svestraniji.
@Optimus Prime,
posto nisi u stanju da prepoznas razliku izmedju obicnog i hennessey raptora, posto nisi u stanju da prepoznas razliku izmedju zadnje 2 generacije raptora, nema potrebe da ulazim u detalje sa tobom.
i sta kazes, top gear vozio raptor po nekim livadama ... preporucljivo je da odgledas epizodu pre nego sto napises gde su ga vozili