
Maserati je aktuelnu, šestu generaciju modela Quattroporte prikazao u januaru 2013. godine na Salonu automobila u Detroitu, dok je do prvih kupaca u Evropi stigao u februaru 2013.
Od tada su Italijani u 72 zemlje prodali više od 24.000 komada ovog luksuznog sedana koji je sada prošao kroz manju restilizaciju.

Dakle, vizuelne izmene se tiču doteranih branika sa mat crnim profilom, pa redizajniranog prednjeg grila sa hromiranim elementima, kao i restilizovanih retrovizora (treba pomenuti i poboljšanu aerodinamiku).

Promena ima i u unutrašnjosti, sa redizajniranim prednjim panelom, kao i infotainment sistemom sa 8.4-inčnim ekranom i Apple CarPlay i Android Auto kompatibilnošću.

Kupcima će biti dostupni i novi opcioni paketi sistema za asistenciju koji podrazumevaju i adaptivni tempomat sa stop & go funkcijom, sisteme lane departure warning, forward collision warning sa advanced brake assist-om i emergency braking.

U paleti motora su 3,8 litarski V8 twin-turbo sa 390 kW/530KS (ova verzija postiže maksimalnih 310 km/h), kao i 3,0 litarski V6 koji je sada za 15 kW/20KS snažniji nego ranije (sada 257 kW/350KS).
V6 benzinac se nudi i u varijanti sa 302 kW/410KS, dok je onima koji preferiraju dizelaše na raspolaganju 3,0 litarski V6 agregat (ova varijanta ima i nešto veću maksimalnu brzinu nego ranije).

Quattroporte će se nuditi i sa dva nova paketa, nazvana GranLusso i New GranSport, ali samo uz V6 motore. Ovi paketi su "odmah prepoznatljivi po svom upečatljivom dizajnu eksterijera i jedinstvenim enterijerima".
Treba još reći da će prodaja ovako doteranog Maseratija Quattroporte početi još tokom ovog meseca, a biće dostupne i verzije sa pogonom na sva četiri točka.
Quattroporte inače konkuriše modelima kao što su BMW Serije 7, Mercedes S klase i Jaguar XJ, a njegove dimenzije izgledaju ovako: Quattroporte je dugačak 5263 mm, širok 1948 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 3170 mm, a zapremina prtljažnika 530 litara.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Unutrašnjost izgleda jeftinije nego li pre restilizacije...
Pre svega mislim na tastere klime i ekran:
https://www.netcarshow.com/Maserati-Quattroporte-2013-1280-5c.jpg
Poz
Ne vidim napred promene, i zar več FL ?
Pozadi čini mi se drugačija grafika štopova, Porše izduvi i u enterijeru vidim ekran drugi.
Maska napred čini mi se drugačija, možda i branik, na drugi pogled.
Enterijer je lepsi pre redizajna, sto ne znaci da je ovaj los. Vise mi se svidjao onaj hladni aluminijum nego ovi gumirani tasteri.
Dok je napred bas kakav treba da bude (limuzina sa izgledom ss automobila) pozadi mi se ne dopada i lici na kakav Nisan i sl. Tu su morali da budu originalniji.
Video sam ovaj model pre neko vece u gradu i ima pojavu ali je evidentno da tehnoloski zaostaje za velikom trojkom i Leksusom. Siguran sam da ne moze da se podici nekim tehnologijama koji oni poseduju ali jedno je sigurno...mnogo lepse "peva" od bilo kog konkurenta!
Sto i ono malo kupaca zna da ceni.
Pogledas Quattroporte i zatim pogledas sta sve nudi od opreme i sta sve moze S-klasa, i onda shvatis neke stvari...
Slabasno. Sto je najtuznije, nova S klasa izgleda kao da je dizajnirana u Italiji, a ovo cudo kao da je stiglo iz Koreje.