home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Maserati je aktuelnu, šestu generaciju modela Quattroporte prikazao u januaru 2013. godine na Salonu automobila u Detroitu, dok je do prvih kupaca u Evropi stigao u februaru 2013. 

Od tada su Italijani u 72 zemlje prodali više od 24.000 komada ovog luksuznog sedana koji je sada prošao kroz manju restilizaciju.

Dakle, vizuelne izmene se tiču doteranih branika sa mat crnim profilom, pa redizajniranog prednjeg grila sa hromiranim elementima, kao i restilizovanih retrovizora (treba pomenuti i poboljšanu aerodinamiku).

Promena ima i u unutrašnjosti, sa redizajniranim prednjim panelom, kao i infotainment sistemom sa 8.4-inčnim ekranom i Apple CarPlay i Android Auto kompatibilnošću.

Kupcima će biti dostupni i novi opcioni paketi sistema za asistenciju koji podrazumevaju i adaptivni tempomat sa stop & go funkcijom, sisteme lane departure warning, forward collision warning sa advanced brake assist-om i emergency braking.

U paleti motora su 3,8 litarski V8 twin-turbo sa 390 kW/530KS (ova verzija postiže maksimalnih 310 km/h), kao i 3,0 litarski V6 koji je sada za 15 kW/20KS snažniji nego ranije (sada 257 kW/350KS).

V6 benzinac se nudi i u varijanti sa 302 kW/410KS, dok je onima koji preferiraju dizelaše na raspolaganju 3,0 litarski V6 agregat (ova varijanta ima i nešto veću maksimalnu brzinu nego ranije).

Quattroporte će se nuditi i sa dva nova paketa, nazvana GranLusso i New GranSport, ali samo uz V6 motore. Ovi paketi su "odmah prepoznatljivi po svom upečatljivom dizajnu eksterijera i jedinstvenim enterijerima".

Treba još reći da će prodaja ovako doteranog Maseratija Quattroporte početi još tokom ovog meseca, a biće dostupne i verzije sa pogonom na sva četiri točka.

Quattroporte inače konkuriše modelima kao što su BMW Serije 7, Mercedes S klase i Jaguar XJ, a njegove dimenzije izgledaju ovako: Quattroporte je dugačak 5263 mm, širok 1948 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 3170 mm, a zapremina prtljažnika 530 litara.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1997



Komentari

Unutrašnjost izgleda jeftinije nego li pre restilizacije...
Pre svega mislim na tastere klime i ekran:
https://www.netcarshow.com/Maserati-Quattroporte-2013-1280-5c.jpg
Poz

Autor Raziel 13 Jun 2016, 18:50

Ne vidim napred promene, i zar več FL ?
Pozadi čini mi se drugačija grafika štopova, Porše izduvi i u enterijeru vidim ekran drugi.
Maska napred čini mi se drugačija, možda i branik, na drugi pogled.

Autor P1 13 Jun 2016, 18:54

Pa zar i oni prave ova sranja sa tablesima...

Autor Đorđe 13 Jun 2016, 19:36

Enterijer je lepsi pre redizajna, sto ne znaci da je ovaj los. Vise mi se svidjao onaj hladni aluminijum nego ovi gumirani tasteri.
Dok je napred bas kakav treba da bude (limuzina sa izgledom ss automobila) pozadi mi se ne dopada i lici na kakav Nisan i sl. Tu su morali da budu originalniji.
Video sam ovaj model pre neko vece u gradu i ima pojavu ali je evidentno da tehnoloski zaostaje za velikom trojkom i Leksusom. Siguran sam da ne moze da se podici nekim tehnologijama koji oni poseduju ali jedno je sigurno...mnogo lepse "peva" od bilo kog konkurenta!
Sto i ono malo kupaca zna da ceni.

Autor Uros Cuore Sportivo 13 Jun 2016, 20:05

Pogledas Quattroporte i zatim pogledas sta sve nudi od opreme i sta sve moze S-klasa, i onda shvatis neke stvari...

Autor Orlo 13 Jun 2016, 20:49

Slabasno. Sto je najtuznije, nova S klasa izgleda kao da je dizajnirana u Italiji, a ovo cudo kao da je stiglo iz Koreje.

Autor nsx 14 Jun 2016, 00:46

Ispostavlja se da Giulia ima lepsi enterijer od duplo(makar) skupljeg modela dve klase vise?

Sto nije strasno na QP, vec je par godina tu(a i kad se pojavio je bio star), ali Levante kasni makar jednu generaciju za Macanom npr. iako je noviji model.

Autor Fordovac 14 Jun 2016, 00:48

Vrhunski redizajn! Ove godine sam posetio sajam u Zenevi i za divno cudo, od svih mogucih automobila upravo su me tri maseratija drzala zakovanog kao tele, ostao sam na njihovom standu skoro sat vremena bez teksta, samo uzivao u lepoti tih skulptura na tockovima.

Autor Rade 15 Jun 2016, 22:05