home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Aktuelna, četvrta generacija Renaultovog Clia se pojavila 2012. godine, i to prvo kao hatchback sa petora vrata, a kasnije i kao karavanski Grandtour i sportski Clio RS (Renault Sport).

Budući da je posle četiri godine došlo vreme za obnavljanje ovog automobila B segmenta, Renault je prošlog meseca prikazao blago restilizovani Clio modelske godine 2017, i to u formi hatchbacka i karavana Grandtour.

Sada je ponuda kompletirana, budući da su Francuzi predstavili i obnovljeni Clio RS modelske godine 2017.

I ovde su vizuelne promene odnose na svetla, masku i zadnji branik, ali i na zanimljiva prednja svetla za maglu. Takođe, Trophy varijanta ima i nove alu točkove od 18 inča.

U ponudi će biti tri verzije šasije, i to Sport, Cup i Trophy, pri čemu Sport i Cup verzija imaju 1,6 litarski turbo motor sa 200KS, dok Trophy raspolaže sa 220KS (u paru sa EDC menjačem sa dvostrukim kvačilom).

Trophy verzija je niža za još 20 mm napred i 10 mm pozadi, a može da ima i ekskluzivni izduvni sistem inspirisan Cliom RS 16 concept, razvijenim u saradnji sa firmom Akrapovič.

Ovde i podatak da Clio RS Trophy po fabričkim podacima od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,6 sekundi, a postiže maksimalnih 235 km/h.

Clio RS takođe u paketu između ostalog ima i Launch Control, pa RS Drive sistem sa izborom tri režima vožnje (Normal, Sport i Race), kao i RS Monitor aplikaciju.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1731



Komentari

Al su mu natrpali kockica, posebno maglenke.
Ali lepo izgleda.
Branik ala AMG.

Autor P1 05 Jul 2016, 17:19

Lep autic :) samo mu jos fali neki atmo motor i to bi bilo to.

Autor abc 05 Jul 2016, 17:54

Fali mu manuelni mjenjac,al RS16 je to sve ispravio.

Autor Renault Terminator 05 Jul 2016, 18:00

prednji deo je teska rugoba. ostatak i ne izgleda lose.

Autor mile antena 05 Jul 2016, 18:03

Kombinacija KIA maglenki i AMG usisnika. Opa, Renault-style ! :)

Autor MV 05 Jul 2016, 18:27

Usisnik je tu već nekoliko generacija, a maglenke su ciljna zastava na trkama F1, simbol Clia RS.

http://bright-cars.com/photo/renault-clio-rs/09/default.html

Autor Predrag 06 Jul 2016, 00:09

MV

https://youtu.be/_qlj_jX6gDk

Autor Renault Terminator 06 Jul 2016, 09:08

Ne mogu da "varim" farove. Bez ovog trougla u gornjoj trećini, prelep. Ali onda bi i hauba i krilo morali da se modifikuju. Zaista, sa manjim farovima, idealan.

Autor Priapus 06 Jul 2016, 09:57

Jos uvek najlepsi i najbolji u klasi, skoro i najpovoljniji!
Domaci zadatak za starijeg brata Megana!

Autor carobnjak 06 Jul 2016, 10:21

carobnjak
Klio je OK. A Megan je za klasu u svemu iznad. Biće takav i sledeći Klio.
Megan te baš "bocka". Rzbio Tipa,bar 2 klase :)))

Autor Oktopod 06 Jul 2016, 10:29

Oktopod
ma da, zato su Megan razbili svi ostali!!!

Ostao si mi duzan za odgovor zasto u Kliju ima vise mesta za volanom no u Meganu???

Autor carobnjak 06 Jul 2016, 10:32

carobnjak
A "koji" su to razbili Megana?

A ovo što tvrdiš da Klio ima više mesta za volanom, ne znam kako da ti odgovorim, a da te gadno ne uvredim.... Vozim i jedan i drugi auto, pa ovo što navede, mene navodi na smeh...
Kao neki lik, što tvrdi da Twingo 1 ima veći gepek od Megana. Ali pazi, lik je ubeđen u to.

Ti očigledno imaš problem sa shvatanjem prostora u autu, načinom sedenja.... Apro po toga, kupi klot Daciju, ona ima najviše mesta, u skladu sa tvojim poimanjima automobila.
Nemoj to više nigde da pričaš, smejaće ti se neko.... Sve ove godine, pratiš automobile, a osnovne pojmove ne shvataš...

Autor Oktopod 06 Jul 2016, 10:40

Oktopod
100% je tako!
Ti ocigledno ondaa nisi sedeo u drugim modelima!
Evo sedi u Focus, novu Astru, Ceed ili Bravo, svi su bar za klasu veci nego Megan!
Kako to da u njima imam mesta i osecam se odlicno?
Ili je to neko drugi sesdeo umesto mene?
Ne budi smesan, Megane je samo za nize od 175 cm, cist promasaj!

A tek ona sport verzija sa plavim plisem unutra, tezak kich a la buvljak! :)))

Autor carobnjak 06 Jul 2016, 10:44

carobnjak
Ti bi sam sebi mogao da daš bolju dijagnozu od mene....
Ako ti je lakše, da te utešim, sve si u pravu, nemoj da se sekiraš.

Autor Oktopod 06 Jul 2016, 10:47

P.S. zaboravih Oktaviju, ladja! :)

Autor carobnjak 06 Jul 2016, 10:48

Oktopod
ne sekiram se uopste, isao sam da vidim Megane, i to dva puta, cisto da demantujem sebe, i pobegao iz salona!
Ceo zivvot sebi ne bih oprostio da bacim novac na takvo sr..e!

Autor carobnjak 06 Jul 2016, 10:49

Oktopod
i jos ovo: zasto prednji naslon za ruku BODE desni bubreg???
To jos nigde nisam video!

Autor carobnjak 06 Jul 2016, 10:51

carobnjak
Ajde samo mi reci da ne gubim vreme, pošto ovo radim uzgred. Jel si ozbiljan ili se šališ ??
I jesi li skoro seo u neki premijum automobil, tipa Audi A4, i sl. Sa njima možeš porediti Megan po svemu, a ove ostale što navodiš poredi sa Renol 4. On od svih njih ima više "mesta"
I nmeoj mi porediti Ford, Opel, Koreance ii sl. To je sigurno da nikada neću voziti, i nisam zaintersovan za bilo kavu priču o njima. Video sam u Grčkoj tu "novu" Astru. Prema meganu, izleda kao restajling prethodne...

Autor Oktopod 06 Jul 2016, 10:56

Oktopo
ok, tako sam i mislio, nije cudo da se ne razumemo!
Ja o prostoru a ti o premijumu i restajlingu???
Pozdrav

Autor carobnjak 06 Jul 2016, 11:00

carobnjak
Zapitaj se da li po tebi ti automobili koje navodiš, imaju više mesta od A4 ??
Pa onda vrati priču u nazad. A ti govorim kao profesionalni vozač, koji je proveo godine za volanom, i kome su pukla leđa od tvojih "prostranih" AUTOMOBILA.
Ne shvataš poimane sedenja u automobilu, način kao se vozi zdravo i ispravno, kako se manje zamaraš i sl.

Autor Oktopod 06 Jul 2016, 11:04

Oktopod
a ti ne shvatas sta znaci kad neko ne podnosi skucenost jer je krupnije gradje, ima problem sa kolenom ili kicmom!

No ako je skucenost premijum osobina, onda se slazem, Megan je cistokrvni premijum! :)))

Autor carobnjak 06 Jul 2016, 11:07

carobnjak
Ja sam krupne građe,imam problem sa kičmom i sa kolenima.
Jednostavno, navikao si na krševe i jednostavna kola, i sa tog aspekta vodiš diskusiju. Da se ubeđujemo nema smisla, a nadam se da ćeš jednog dana shvatiti ovo što besedim, kao sto si možda već nešto shvatio u vezi nekih mojih drugih priča od nekada...
A ovo što sada polemišem, nema uopšte veze sa Meganom, možeš ga mrzeti ili voleti, meni skroz sve jedno. Megana, koji ima sedišta iz D segmenta, kao i ceo kokpit - ali skroz nebitno.

Autor Oktopod 06 Jul 2016, 11:28

Oktopod
nema razloga da ga mrzim, ne preteruj! Ne odgovasra mi i tacka, a ti ga hvali do mile volje...:)))
A na sedista nemam nikakvih zamerki...

Autor carobnjak 06 Jul 2016, 11:32

carobnjak
Taj novi Megan 4 1,5 DCI uzmem za dalji put (preko 1000 km u jednom pravcu), baš iz razloga, što je jako udoban, što nije bučan, što se posle puta osećam odmornije (nisam slomljen). Ima odlično pogođene oslonce za noge, i naslone za ruke, a sedište je za medalju u Intens paketu.
O voznim karakteristikama +++ uz potrošnju od 4,5 L/100km, moje vožnje.
Tako da druže, ako ti kažem nešto imam osnov, a verovatno sam njime više prešao neko bilo ko, ko ga je testirao do sada.
Ono što ti ja preporučujem, probaj da namestiš sedište kako odgovara, jer po mojoj proceni, potpuno je OK na vozačevom sedištu za nekoga ko ima 195. Ja imam 191, ali sam jako krupan i širok (farmerke 36-38, pa vidi)

Autor Oktopod 06 Jul 2016, 11:40

Moje razumevanje Megana samo na osnovu 3 sedenja da nit je najskučeniji, nit je najprostraniji. Navodna je činjenica (po osnovu drugih testova) da je vrlo verovatno najtiši i najudobniji u klasi. To bi meni bilo dovoljno da ga ozbiljno uzmem u razmatranje. Samo da mi odgovaraju sedišta. A to uglavnom ne može da se utvrdi samo na osnovu sedenja. I uglavnom je subjektivna karakteristika. Nismo svi isti (držim da je ovo objektivna ocena).
Meni, zna se, etalon "najprijatnijeg" osećaja u kabini - Leon. Takođe na osnovu sedenja. Moguće da nije ni udobniji ni tiši od Megana. Otkud znam. A nije zanemarivo ni šta je nekom primarni parametar. Ima nekih koji ni ne primećuju sedišta, npr.
A Clia sam čak i vozio nekoliko puta. Uz svu dobru volju, ni teoretski ne može da bude prostraniji od Megana. Praktično sigurno nije. Moguće da percepciju menjaju i sedišta iz GT Line. Sve je moguće.. A na kraju dana, sve je ovo nebitno, to su sve samo mašine. Niko normalan se ne vezuje za mašinu. Osim nekih koji se istima venčavaju, ali to je već tema za neki drugi forum, uže stručan..

Autor Priapus 06 Jul 2016, 12:39