
Chevroletov hatchback Onix je u Južnoj Americi predstavljen u oktobru 2012. godine, a zatim se početkom 2013. pojavila i sedan varijanta Prisma.

Vreme je međutim za osveženje, pa su tako pred nama Onix i Prisma facelift, kao i (pro)terenska verzija Onix Activ.


Najveće vizuelne promene u odnosu na dosadašnje verzije Onixa i Prisme su na prednjem delu vozila, i to u vidu izmenjene maske, branika i haube, ali treba pomenuti i modifikovano oslanjanje, novi dizajn alu točkova, širu paletu boja, modernizovani enterijer (oplate vrata, kvalitetniji materijali, instrument tabla...), kao i bogatiju opremu (između ostalog može da obuhvata i zadnju kameru kao i multimedia sistem MyLink 2 sa Android Auto i Car Play kompatibilnošću).

Što se tiče Onixa Activ, ovde je pitanju (pro)terenska varijanta koja je kao i slična vozila drugih proizvođača dobila nešto viši klirens, dodatne zaštitne elemente na eksterijeru, krovne nosače, kao i bogatiju opremu.


U ponudi biti 1.0L i 1.4L motori (kod Prisme samo 1.4L), kao i dva paketa opreme (LT i LTZ), a kupci će moći da dobiju šestostepeni manuelni (umesto ranijeg petostepenog) i šestostepeni automatski menjač (dostupan samo uz jači motor).

1.0L motor razvija 78/80KS (benzin / etanol) i 93/96 Nm, a 1.4L ima 98/106KS (benzin / etanol) i 127/136 Nm.


Prisma je inače dugačak 427 cm, širok 170 cm, visok 148 cm, međuosovinsko rastojanje je 252 cm, dok zapremina prtljažnika iznosi 500 litara.
Ivan Mitić – Autoblog.rs

