home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

AvtoVAZ je sa proizvodnjom standardne Lade Veste sedan počeo 25. septembra prošle godine, ali je odmah napomenuto da je to tek početak. Ponuda će naime vremenom biti proširena novim verzijama, između ostalog i karavanom (uključujući i Cross varijantu), a takođe i produženom verzijom.

Na ovim slikama je produžena Vesta Signature koja ima za 250 mm duže međuosovinsko rastojanje odnosu na običnu Vestu sedan kao i 200 mm više mesta za putnike pozadi. To znači da je međuosovinsko rastojanje produženo na 2885 mm, dužina vozila je 4660 mm, a pozadi su dva individualna sedišta sa grejanjem, razdvojena centralnom konzolom.

Ističu se i 17-inčni alu točkovi, dvozonski klima uređa i dvobojni kožni enterijer, ali u informaciji ne navodi koji motor je pod haubom. U svakom slučaju, može da bude ili 1,6 ili 1,8 litarski benzinac, u kombinaciji sa automatskim menjačem.


Kako kažu neke informacije, Lada ima u planu da napravi samo 10 ovakvih produženih Vesti.

Sledi Lada Vesta Exclusive, pod čijom haubom je 1,8 litarski benzinski motor sa 122KS, u paru sa manuelnim menjačem ili AMT automatizovanom manuelnom transmisijom.


Ova verzija ima i bogatiju opremu, alu točkove od 17 inča, hromirane detalje, zatamnjena stakla, spojler na prtljažniku, kožne detalje u unutrašnjosti, nove pedale...

Rusi su na sajmu u Moskvi prikazali i Vestu CNG koja za pogon koristi i komprimovani prirodni gas. Pod haubom Veste CNG je 1,6 litarski motor, a ukupna autonomija iznosi i do 1.000 km.

Kada nestane komprimovanog prirodnog gasa u rezervoarima, automatski se prelazi na pogon na benzin, a takođe je moguće i ručno prebacivanje pomoću prekidača. Kako se procenjuje u Ladi, kada Vesta CNG radi na metan troškovi goriva su manji za više od tri puta, a serijski model stiže 2017. godine.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 4515



Komentari

Najzad se trgla iz sna.

Autor Berik 25 Avg 2016, 10:26