home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Hibrid koji putuje dalje na struju

Skoro pet godina nakon predstavljanja Toyotinog pionirskog modela, pozornica je spremna za potpuno novi Prius Plug-in Hibrid da redefiniše iskustvo hibridnih vozila "na utikač" ponovo. Otkrijte šta čini zaista posebnim potpuno električno iskustvo u vožnji našeg novog hibrida.

Kao i sa ostalim potpunim Toyota hibridima, Prius Plug-in Hibrid je u stanju da ide uz pomoć samo benzinskog ili električnog motora, ili zajedno, dok regenerativno kočenje sakuplja električnu energiju i skladišti u bateriji.

Razvojem na osnovama poslednje generacije Priusa - koji prikazuje dinamičniju vožnju i potpuno novi hibridni sistem - intuitivni, tihi i sa visokim odzivom PHV Prius Plug-in Hibrida je savršen izbor za one koji hoće hibridni automobil sa prednostima vožnje Električnog vozila (EV).

Brže i dalje na struju

Zamislite da možete da vozite brzinom do 135 km/h ili do 50km* bez upotrebe kapi goriva. Pa, došlo je takvo vreme zahvaljujući snazi od 68kW EV Prius Plug-in Hibrida.

Veći kapacititet litijum-jonskog kompleta baterija (duplo veći kapacitet u odnosu na prvu generaciju) pruža poboljšano ubrzanje i duže vreme vožnje u EV režimu. Korist? Što više punite bateriju, više možete da vozite u punom EV režimu. Rezultat? Još manje vremena provedenog na benzinskim stanicama.

Kada Vaša putovanja premaše EV domet od 50km*, novi Prius Plug-in Hybrid je procenjen da troši neznatnih 1.0l/100km*, što znači ređe dosipavanje goriva i još niže emisije izduvnih gasova: procenjeno na neverovatno niskih 22g/km*.

Sa Toyotinim dualnim motor/generator sistemom pogona, novi Prius Plug-in Hibrid nudi nadahnuto ubrzanje i manje je zavisan na sopstvenom benzinskom motoru - čak i kada ubrzava ili koristi grejač tokom zime - zahvaljujući klima uređaju na principu toplotne pumpe sa ubrizgavanjem gasa, koji je prvi u svetu! Što se tiče punjenja baterije, za malo više od dva sata biće potpuno napunjena i spremna da upotrebi punu EV mogućnost.

Koristeći snagu Sunca

Toyotini inženjeri odgovorni za novi Prius Plug-in Hibrid su neumorno radili da opreme njihovo novo tehničko čudo inovativnim karakteristikama koje će ne samo iznenaditi i oduševiti vlasnike, već će doprineti i neverovatnom osećaju tokom vožnje.

Razvojem ventilacionog sistema na solarni pogon iz prve generacije, potpuno novi sistem punjenja preko solarnog krova je prvi put predstavljen u svetu. Ne samo da smanjuje potrošnju Prius Plug-in Hibrida, već i pokazuje kako će u budućnosti vozila moći da generišu sopstvenu električnu snagu.

Nudeći dve izrazite prednosti u svakodnevnoj upotrebi, novi solarni krov ne samo da napaja elektroniku unutar kabine Prius Plug-in Hibrida - poput svetla i multimedijalnog sistema tokom pokreta - već će i puniti bateriju kada je parkiran. Neverovatno, ovakav sistem može doneti dodatnih 1.000km* EV dometa godišnje, u zavisnosti od zemlje i uslova vožnje.

Tehnologija koja pravi razliku

Unutar napredne kabine Prius Plug-in Hibrida, bežični punjač mobilnog telefona u centralnoj konzoli dozvoljava Vam da punite kompatibilne pametne telefone bez kabla, dok ekran u boji na prednjem staklu prikazuje bitne informacije, kako ne biste morali da skidate pogled sa puta.

Prius Plug-in Hibrid takođe sadrži Toyota Safety Sense u okviru standardne opreme - napredni komplet aktivnih i preventivnih bezbednosnih tehnologija. Između ostalog, prisutan je podesivi tempomat (sa tehnologijom potpunog zaustavljanja) koji prepoznaje promenu u udaljenosti vozila ispred i čini da Prius Plug-in Hibrid uspori, potpuno stane ili ubrza lagano do ranije izabrane brzine, kada se smanji gužva u saobraćaju. Još je uključen i Sistem zaštite od sudara sa prepoznavanjem pešaka (Pre-Collision System), automatsko kočenje, sistem upozorenja za izlazak iz trake kao i automatska duga svetla.

Prednja LED svetla koja čuvaju energiju Prius Plug-in Hibrida primenjuju unikatnu, osetljivu na brzinu i prilagodivu tehnologiju snopa svetlosti. Koristeći kameru sa senzorom svetla koja uočava prednja svetla dolazećeg vozila, kao i zadnja svetla vozila ispred, automatski podešava snop prednjih svetala kako ne bi ometala vozače ispred. Takođe menja ugao i dubinu svetlosnog snopa kako bi se prilagodio brzini vozila i pomoglo u osvetljavanju puta prilikom skretanja.

Kompletirajući impresivnu listu pogodnosti je i Monitor mrtvog ugla, Upozorenje o vozilima iza i Sistem jednostavne pametne pomoći pri parkiranju (S-IPA), koji koristi niz senzora kako bi se lakše parkiralo u i iz paralelnih mesta za parkiranje.

Električna vožnja, atletski dizajn

Poput poslednje generacije Prius, novi Prius Plug-in Hibrid je zasnovan na Toyota New Global Architecture (TNGA) platformi. Ovo stavlja vozača nisko u kabini za još bolji položaj i pruža još dinamičnije iskustvo u vožnji. Osećaj je povišen usled niskog centra gravitacije.

TNGA platforma je takođe dala našim dizajnerima slobodu da daju novom automobilu prepoznatljiv izgled. Aerodinamični dizajn sa duplim mehurom na zadnjem staklu i automatsko zatvaranje prednje maske koje smanjuje otpor vazduha kada hlađenje nije potrebno.

Prodaja novog Prius Plug-in Hibrida koja treba da počne u Evropi početkom 2017. predstavlja još jedno poglavlje u našoj hibridnoj priči. Počevši sa Priusom 1997. godine, ponosni smo što smo prodali preko 9 miliona hibridnih vozila širom sveta, time uštedevši preko 67 miliona tona CO2.

Sa novim Prius Plug-in Hibridom koji predstavlja deo osmočlane Toyota Hibridne porodice, na početku smo puta da smanjimo CO2 emisije iz naših vozila do 90 procenata do 2050. u odnosu na nivoe koje smo imali u 2010. godini.

Da bismo ovo ostvarili, napravićemo naša konvencionalno pogonjena vozila još efikasnijim i promovisaćemo razvoj vozila novih generacija sa malom ili nultom emisijom ugljenika, uključujući hibrid, plug-in hibrid, električna i vozila sa gorivnim ćelijama.

*Podložno finalnoj homologaciji vozila

Izvor: Toyota.rs



čitanja : 1069



Komentari

Puno priče ali malo podataka. Koliko traje akumulator? Ubrzanja? Cene? Garancije? Klirens Radijus okretanja?

Autor Berik 05 Okt 2016, 22:49