
Jedan od najatraktivnijih američkih "muscle" automobila sada može da se dobije i sa integralnim pogonom, ali samo u kombinaciji sa slabijim motorom.
Nakon nedavnih najava Dodge je i zvanično predstavio model Challenger GT kome će se najviše obradovati svi koji preferiraju trakciju koju obezbeđuje pogon preko obe osovine.

Challenger GT AWD će se nuditi samo u kombinaciji sa slabijim (manjim) 3,6 litarskim V6 motorom koji raspolaže sa 308 konjskih snaga i 336 Nm najvećeg obrtnog momenta, a za prenos snage na podlogu zadužen je 8-stepeni automatski menjač. Dodge za sada nema planova da integralni pogon ponudi i u kombinaciji sa svojim čuvenim V8 motorom.

Priključivi sistem pogona preko obe osovine Challenger GT "pozajmljuje" s modela Charger, a u normalnim uslovima sav obrtni moment distribuiraće se samo na zadnju osovinu.

Challenger GT AWD se spolja ne razlikuje u odnosu na ostale Challengere, a u standardnu opremu automobila spadaju prednja svetla za maglu, spojler na poklopcu prtljažnika, 19-inčne aluminijske felne na kojima su Michelin gume, grejana i hlađena sedišta obložena nappa kožom, grejani upravljač i multimedijski sistem kojim se upravlja preko 8,4-inčnog displeja.
U Dodgeu tvrde da se snažniji i jeftiniji Challenger GT AWD nameće kao ozbiljan konkurent evropskim coupe automobilima poput Audija A5, BMW-a 430i xDrive i Mercedesa C300 4Matic Coupe.
Izvor: Klix.ba
Foto: Dodge
Ovo je prilicno ekskluzivna vest, nekako ce ostati neprimecena. Da li uopste neko od proizvodjaca u americi nudi sedan/coupe sa 4x4 pogonom. Sad, ovako na prvu loptu, cini mi se da nigde nisam video/cuo da Ford/Chrysler/Chevrolet/Buick nude ovu opciju. Mozda Buick posto znam da moj komsija vozi Insiginiju 3.0 4x4.
Po mom razumevanju, novi Scenic je dosta bolje vozilo od ovog Challenger-a, budući da kod Renoara serijski idu 20-colci..
Ako se mene pita, ništa više u životu od vozila mi ne treba, od ovog sa slike.