home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mercedes G klase Proffessional i dalje može da se kupi, ne samo za potrebe vojske i policije, već mogu da ga imaju i fizička lica

U poslednje vreme smo se pitali da li Mercedes i dalje prodaje po porudžbini “komunalnu” verziju “G klase”, koja se po svom izgledu vrlo malo razlikuje od prvobitne verzije iz 1979. godine.

Najčešće je korišćena od strane vojske i policije, ali i specijalnih službi, kao što su vatrogasci.

Najnovija vest o nabavci stare dobre “G klase” u izvornom obliku stiže nam iz Australije. Prvobitno, vatrogasna služba te zemlje za gašenje šumskih požara je poručila veliki broj ovih vozila u pikap verziji, sa prvenstvenim zadatkom da nose tankove sa velikom količinom vode po nepristupačnim terenima, gde veliki kamioni ne bi mogli da prođu.

Sada je u prodaji “civilna” verzija, odnosno, namenjena svima onima koji žele da kupe pikap na bazi “G klase”. “G300 CDI” pokreće stari dobri V6 turbo-dizel sa modernim sistemom ubrizgavanja. I dalje raspolaže sa 185 konjskih snaga, ali sa 400 Nm obrtnog momenta.

Unutrašnjost je ipak donekle modernizovana u odnosu na prvobitnu “G klasu”, ali nikakve veze nema sa modernim i luksuznim verzijama. Tu je i dalje mehanička blokada prednjeg, centralnog i zadnjeg diferencijala, kao i snorki za prolaz kroz duboku vodu.

Mercedes je bio vrlo skroman kada su u pitanju homologovane vrednosti u pogledu mase koju može da vuče i dubina vode kroz koju može da prolazi. Naravno, auto je spreman da vuče prikolicu težu od 2120 kg, da ponese više od 2085 kg, kao i da prođe kroz vodu dublju od 63,5 cm.

Ugrađene su gume za sve terene prečnika 16 inča, dimenzije 265/75. Ima dva akumulatora po 12 volti, a rezervoar za gorivo ima zapreminu od 96 litara. Snaga se prenosi na sva četiri točka preko petostepenog automatskog menjača.

Jedini problem u celoj priči je cena od 95.000 evra. Za te pare na lokalnom australijskom tržištu mogu da se nabave dve “tojote” u sličnoj konfiguraciji.

Izvor: Magazinauto.com



čitanja : 2220



Komentari

Ala su mu zacepili cenu, ja mislio biće jeftiniji od standardne.

Autor P1 11 Dec 2016, 12:35

Pa te specijalizovane verzije budu obično skupe kao sam đavo.
Sjećam se iz jednog njemačkog kataloga iz 1979. godine , Pincgauer je košta 60.000 tadašnjih DM a S klasa Mercedes se mogla kupiti već za 30 hiljada i nešto.

Autor Đorđe 11 Dec 2016, 13:03

Ja mislio stari dobri redni 6-ak, a ne V6. Mnogo para za terenski kamioncic, sto je mnogo, mnogo je.

Autor Optimus Prime 11 Dec 2016, 13:37

Djordje
Unimog je skup ko djavo.
Reče mi čovek bio kod nas na sajmu, sa svim dodacima košta blizu pola milke.
Njima i Vario može da izadje 100k eura.

Autor P1 11 Dec 2016, 14:10

Neosporan terenac ali ne vrijedi ni pola tih para.

Autor Renault Terminator 11 Dec 2016, 14:11