
Kao što je poznato već duže vreme, u Volkswagenu pripremaju nove verzije nove generacije SUV modela Tiguan.

Između ostalog, tu je i ova varijanta sa produženim međuosovinskim rastojanjem i tri reda sedišta, za ukupno sedam putnika. Njegova premijera je održana na sajmu u Detroitu, dok će evropska publika moći da ga vidi početkom marta na sajmu u Ženevi.
Ovakav 21,5 cm duži Tiguan će se dakle prodavati i u Evropi, a na Starom kontinentu će nositi naziv Tiguan Allspace (u Kini će se nuditi kao Tiguan L).

Pored dužeg međuosovinskog rastojanja od 279 cm (što naravno znači više mesta za putnike pozadi), veći je i prtljažnik (plus 115 litara), primećuju se takođe i duža zadnja bočna vrata, dok će se u SAD-u na početku nuditi samo 2,0 litarski turbo benzinac sa 184KS i 300 Nm (u paru sa osmostepenim automatskim menjačem).

Takođe, pored pogona na prednjim točkovima, u ponudi će se naći i verzije sa 4Motion pogonom na sva četiri točka.

Treba napomenuti da će verzija sa prednjim pogonom u SAD-u standardno imati sedam sedišta, dok će treći red sedišta kod varijante sa 4x4 pogonom biti opcija.
Automobil će između ostalog dobiti i Volkswagen Digital Cockpit displej, adaptivni tempomat i sistem za detekciju pešaka.
U Evropi će se produženi Tiguan Allspace nuditi sa širom paletom motora, u kojoj će biti 1.4 TSI sa 150KS, 2.0 TSI sa 180KS i 220KS, kao i TDI dizelaši sa 150KS, 190KS i 240KS.
Prodaja u Evropi treba sa startuje u maju, po ceni od skoro 30.000 evra za baznu verziju na nemačkom tržištu.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
"2,0 litarski turbo benzinac sa 184KS i 300 Nm (u paru sa osmostepenim automatskim menjačem)"
Kakav je ovo menjač ua USA? Nije DSG ?
Ako jeste, "primetio" bih da čak u Superbu sa 280 ks dolazi DSG-6.
P.S. Mislim da ovo i jeste "Kodiaq".
Sa koliko on startuje, sa tolko se Kodžak završava. Ja ne bih imao dilemu, posebno sa aspekta ove prepoznatljive XXL kineske estetike..
Bolje i ovde da su iskopirači Čiroki. :)
Ovako ne izgleda najsrećnije...