
Ovde prvo podsećanje da je Toyota u decembru 2010. godine u Japanu predstavila sadašnju, treću generaciju modela Yaris koji se na tamošnjem tržištu zove Vitz. U Evropi se novi Yaris pojavio 2011. godine, a u 2014. su i evropska i japanska verzija prošle kroz restilizaciju.

Toyota je odlučila da sada u Japanu ponovo dotera Vitz, što su najavile i one ranije objavljene špijunske slike.


Sada tajni više više i pred nama su prve zvanične fotografije i detalji, budući da je obnovljeni Vitz upravo promovisan u Zemlji izlazećeg sunca. Ostaje pitanje kada će se ovako doterani model pojaviti u Evropi, ali bi to verovatno trebalo da se desi početkom marta na sajmu u Ženevi.

Sudeći po slikama, obnovljeni Yaris vizuelne promene donosi u vidu izmenjene prednje maske, branika i svetala, ali i pozadi gde je Vitz / Yaris dobio veća svetla i doterani branik.

U Japanu se Vitz nudi i varijanti sa 4WD pogonom, i to u kombinaciji sa 1.3L benzincem.

2017 Vitz je inače dugačak 3945 mm, širok 1695 mm i visok 1500 mm (verzija sa 4WD pogon ima visinu od 1530 mm).

Podsećanja radi, u Evropi se Yaris nudi sa benzincima 1.0L sa 69KS i 1.33L sa 100KS, 1.4L turbo-dizelašem sa 90KS, kao i u hibridnoj verziji sa 1.5L benzincem.
Toyota najavila i sportski Yaris High Performance
Iz Toyote je još ranije stigao nagoveštaj da će ova japanska kompanija ponuditi i sportsku varijantu modela Yaris. Nedavno je to i zvanično potvrđeno, kada je objavljen i jedan teaser crtež takvog hot hatch Yarisa, da bi sada Toyota pustila u javnost i njegove prve dve zvanične fotografije.

Za sada se ovaj automobil opisuje samo kao Yaris High Performance, pri čemu se njegova promocija najavljuje za mart i sajam u Ženevi (od 9. do 19. marta).

U vesti nažalost nema konkretnih detalja, sem informacije da će Yaris High Performance imati turbo benzinski motor koji će razvijati više od 210KS (nezvanično će se raditi o 1,6 litarskoj jedinici), kao i da su u njegovom razvoju iskorišćena iskustva iz trkačkog Yarisa za WRC šampionat.
Slike otkrivaju da će automobil biti u formi trovratnog hatchbacka i sa upadljivm aero body paketom.
Kako stvari sada stoje, Yaris High Performance će konkurisati Ford Fiesti ST, Renault Cliu RS i Volkswagen Polu GTI, a verovatno će na kraju u svom imenu ipak nositi i Gazoo naziv budući da Toyota po nekim ranijim najavama planira da ponudi novi pod-brend za svoje buduće High Performance modele, sa imenom motorsport odeljenja Gazoo Racing.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Svaki čovek se ili rodi kao normalan, ili kao oštećen, pa ne može da shvati Toyotin(/Hondin) "avangardan" dizajn.. Nažalost(/sreću), mene su verovatno ispustili na glOvu još u "Dragiše Mišović"..
@Priapus,
dizajn je odavno postao potpuno nebitna karakteristika kod auta. jos manje je bitno koliko je dinamican za voznju
mile antena
Priznajem da do danas nisam uspeo da budem upoznat sa takvim vrednosnim sudom, u vidu činjenice. Ako je zaista tako, onda ljudski rod gubi jednu vrlo distinktivnu karakteristiku čoveka, i klizi ka robotima.
Možda je u tom kontekstu najviše uznapredovala Severna Koreja. Moguće da su oni, budući nesporno progresivan narod, shvatili da je najcelishodnije da svi nose sive komplete, i gore i dole. Em nema da se lupa glava o "dizajnu", em se sporo prlja (ne vidi se kad se isprlja), em ne mora često da se pere..
Ja se slažem da ne mogu da kažem da je dizajn najbitnija karakteristika automobila.
Ja samo kažem da je dizajn meni jedna od najbitnijih karakteristika automobila. U životu ne bih kupio automobil koji mi se ne dopada. Kao što ne bih mogao da imam ženu koja mi se ne dopada, samo zato što ima gabarite, malo troši i ima veliku nosivost.. A nisam baš toliko pragmatičan da razdvajam dizajn automobila i dizajn žene, npr. Bolela bi me glava da moram stalno da vršim drugačiji mindset. Ili mi je bitno, ili mi nije bitno.
Šta znam, ja nikad recimo ne bih kupio ovu Toyotu. A dozvoljavam svaki drugačiji vid razmišljanja glede dizajna. Osim generalizacije, onda kad nije celishodna.
@ Fordovac,
da to ne stoji onda najveca auto kompanija na svetu sigurno nebi bila toyota
Naravno da mediokriteti ne razumeju dizajn. To ne znaci da ne postoje ogromne kompanije koje opstaju samo zahvaljujuci dizajnu. Sigurno niko ne kupuje Apple jer je dobar dil, ili Rolls Royce, ili Cartier, ili Louis Vuitton, ili Coca Colu. Sve sam dizajn, i to ne samo proizvoda, vec i prateceg martketinga. Toyotu dizajn uglavnom ne prodaje, ali nije sve u lepoti.
sam si rekao - marketing, a ne dizajn. garderoba dizajn igra odredjenu ulogu, mada odredjene marke se prodju samo zbog imena, a ne zbog dizajna.
coca-coca ... hoces reci da flasa izgleda drugacije da bi se losije prodavala?
auti kao sto su rolls Royce, Bentley i slicni se prodaju zbog luksuza i imidza. oni mogu liciti ni na sta i opet ce se prodavati jer kupac salje poruku "vidi koliko dubok dzep imam"