
Ovde prvo treba podsetiti da je nedavno u fabrici u Ontariju napravljen prvi serijski primerak novog Forda GT koji će biti proizveden u ograničenoj seriji od samo 1.000 komada.

Ford je prilikom starta proizvodnje saopštio da je do tada prihvatio aplikacije za prvih 500 komada (od ukupno 6.506 zainteresovanih klijenata), dok će za ostalih 500 početi da prima narudžbine tokom 2018. godine. Fabrika u Ontariju će međutim praviti samo 250 komada novog GT-a godišnje tako će vlasnici morati prilično dugo da čekaju na isporuku svog primerka.

Sada konačno stižu i specifikacije koje se tiču snage 3,5 litarskog twin-turbo EcoBoost V6 motora. Dakle, novi GT raspolaže sa 482 kW/655KS pri 6250 o/min. i 745 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno da ovaj sportista od 1385 kg postigne maksimalnih 347 km/h. Podatak o ubrzanju od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) još nije saopšten.

S druge strane, Ford je saopštio da je novi GT krug staze Calabogie Motorsports Park u Kanadi prešao za 2:09.8 minuta, što je brže od McLarean 675LT (2:10.8) i Ferrarija 458 Speciale (2:12.9).

Cena automobila još nije zvanično potvrđena, ali bi po nekim informacijama trebalo da iznosi više od 450.000 američkih dolara.
Ivan Mitić – Autoblog.rs

veca maksimalna brzina nego porsche 918 i jednaka kao mclaren p1. laferrari je za oko 10 km/h brzi.
nije lose ...
Ako imaju 6500 zainteresovanih kupaca, trebali bi da naprave onoliko koliko ima kupaca.
S obzirom da ima 655ks, ja bi dodao još jednu nulu i to bi bila serija. :)
Koliko legne uplata, toliko bi napravio primeraka. :)
Sportski automobili iovako nisu isplativi fabrici, pa zašto onda ne bi iskoristili ako zaista imaju još 5 hiljada kupaca ( ili već ), da smanje gubitak-zarade još.
@P1,
verovatno mogu zaraditi vise ne ovaj nacin kad se pogleda koliko $$$ potrose na proizvodnju. jer da ih naprave mnogo onda bi verovatno prodavali za fabricku cenu. a ovako kad naprave samo mali broj onda se ljudi otimaju za njih i placaju 3-4 puta vise preko fabricke cene. tu "gresku" su napravili sa zadnjim gt - u pocetku su ljudi placali po $500,000 za njega, ali kako ih je proizvedeno preko 4,000 na kraju si mogao da ga dobijes za fabricku cenu od $140,000.
mile
Ako imaju toliko kupaca koliko piše, cena je poznata, ne vidim problem, što bi spuštali cenu ?
Ko plati, kupac je, ili bar depozit.
Ne znam za prethodnika i da je mogao za 140k da se kupi.
Zavisi kad su oborili cenu, ako je pred kraj onda im se opet više isplati.
Ili ako je ostao manji lager.
U svakom slučaju, ako imaju par hiljada kupaca, naprave toliko, ko hoće još da kupi, uplati traženi iznos i kraj.
P1,
Slažem se, bezveze što svi živi ograničavaju.
No, Mile je ukratko objasnio.
Inače je auto odličan
Poz
@P1,
nisu spustali cenu vec su ih prodavali za fabricku cenu. a kad ogranice proizvodnju onda se prodaje za 3-4 puta preko fabricke cene.
mile
Ako mu je fabrička cena bila 140k, kome su plaćali 500k ?
Napisao si da pošto ih je napravljeno 4k, na kraju si mogao da ga dobiješ za 140k.
U kom dobu je bio 500k i dokle ?
140k je bio pred kraj ?
prvu godinu dana su ga prodavali za preko $500,000. secam se kad je jay leno kupio svoj gt da je pricao da ga je platio $550,000. druge godine je vec cena pala, ali je i dalje bila preko $300,000. pri samom kraju si ga mogao dobiti za fabrickih $140,000.
nisam siguran koliki % je dobio ford ako prodaju auto preko fabricke cene, a koliko ostaje salonu.