home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Eagle Spyder GT

28 Jan 2017 - 10:30 Noviteti Link

Ako je američka kompanija Singer, u kojoj se tako strastveno i posvećeno bave restauracijama (i modifikacijama) starijih generacija Porschea 911, prva adresa na koju će otići ljubitelji Porscheove klasike, ljubitelji Jaguara restaurirani i poboljšani E-Type će potražiti u britanskoj kompaniji Eagle.

Najnovije "umetničko delo" britanske manufakture Eagle na temu legendarnog Jaguara E-Type (koji se smatra bezvremenski lepim automobilom) zove se Spyder GT. Klasični Roadster po mnogim detaljima podseća na ranije predstavljen Eagle Speedster, a suštinska razlika između dva ručno napravljena automobila je ručno sklopivi platneni krov s kojim se u Spyderu GT može uživati i kada nebo prekriju teški kišni oblaci.

Pored platnenog krova, Spyder GT ima i nešto više vetrobransko staklo, što će najviše prijati višim vozačima koji u svakom slučaju moraju biti spremni da za ovakav E-Type, koji je po mnogo čemu nadmašio originalnu verziju, izdvoje 816.000 evra.

Ispod dugog poklopca motora krije se 4,7 litarski linijski aluminijumski 6-cilindarski motor koji raspolaže sa više od 330KS i 461 Nm obrtnog momenta. Prenos snage na zadnju osovinu se obavlja preko ručnog 5-stepenog menjača.

Tu je i ograničena mehanička blokada diferencijala, ali i Öhlins podešavajući amortizeri i znatno bolje kočnice ispod žičanih felni čiji je prečnik morao da bude malčice veći od originalnih.

Spyder GT (koji je u početku bio originalni Jaguar E-Type „zreo“ za restauraciju) od 0 do 100 km/h stiže za manje od 5 sekundi, a maksimalna brzina uz mnogo adekvatnog plemenitog zvuka iznosi 274 km/h.

Performansama Spydera svakako je pomogla i činjenica da su u Eagleu obilato koristili aluminijum (tu i tamo i magnezijum) koji je na mnogim mestima zamenio čelik i glavni je "krivac" za masu automobila koja iznosi 1.029 kilograma, što je znatno manje od mase originalnog Jaguara E-Type koji se u nekoliko karoserijskih verzija proizvodio od 1961. do 1975. godine.

Izvor: Klix.ba

Foto: Eagle



čitanja : 641



Komentari