home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Francuzi su ponudu Citroena C4 Cactus proširili novom specijalnom edicijom, kao i 6-stepenim automatskim menjačem.

Nova specijalna edicija je C4 Cactus OneTone, a dostupan je u sledećim kombinacijama boja: Pearlescent Perle White boja / Dune Airbump / dvobojni alu točkovi, zatim Obsidien Black metalik boja / Black Airbump /crni točkovi i Pearlescent Shark Grey boja / Grey Airbump / dvobojni alu točkovi.

C4 Cactus OneTone u Francuskoj startuje po ceni od 22.100 evra, pri čemu se za tu sumu između ostalog dobijaju i 17-inčni Cross alu točkovi, beli retrovizori i krovni nosači (kada je vozilo u Pearlescent Perle boji), OneTone oznake, zadnja kamera, prednja sedišta sa grejanjem, sedišta delimično u koži...

Treba pomenuti da se C4 Cactus nudi i sa šestostepenim EAT6 automatskim menjačem (za čiji razvoj je bio zadužen Aisin), u kombinaciji sa PureTech 110 S&S trocilindričnim benzinskim motorom. Ovako motorizovani C4 Cactus ima prosečnu potrošnju goriva od 5,1 l/100 km i emisiju CO2 koja iznosi 118 grama po km.

Prodaja u Evropi počinje u februaru.

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 4811



Komentari

Da li izbacivanjem ETG menjaca PSA priznaje gresku?
Poluautomatski/tobotizovani/pilotirani menjac koji su ugradjivali deset godina bio je dosta losiji u odnosu na konkurenciju u vidu DSG-a ili EDC-a.

Autor Nemanja 31 Jan 2017, 10:43

Ako me sećanje služi, Aisin-ovi AT slovili su za prilično dobre i pouzdane. Navodno je i Volvo odabrao 8-stepeni Aisin umesto 9-stepenog ZF-a. Kako god, drago mi je zbog ovoga, verovatno nije lošija opcija nego 5-stepeni manuelni, pri čemu se još ne zna hoće li ga biti i kod nas, a 110 KS i 205 Nm valjda je dovoljno za ovu karoseriju..

Autor Priapus 31 Jan 2017, 11:05

nadajmo se da konačno i definitivno priznaju :)) ;)!

iako im treba priznat, da su "mukotrpnim radom i ustrajanjem" skoro pa uspeli "socializirat" tu "robotiziranu kontrapciju" :)... jer, u usporedbi sa onom prvom "sensodrive" strahotom, ovaj zadnji ETG je bio neusporedivo bolji, brži (na žalostjoš uvek ne dovoljno brz) i sa praktički nepogrešivom predikcijom sledečeg stupnja prenosa (u + ili - )... dok se prvi sensodrive "zašaltao" paraktički na svakom raskršću, ETG radi jako "kultivirano".
ono što, pored same brzine "šaltanja" još nisu pobedili (i praktićki nemoguće je pobediti) je "kinkanje nosa" kod promene brzine i posledičnog osećaja "štucave" vožnje zbog toga... jedini "lek" za to je -ko i na običnom, nerobotiziranom manualcu- popuštanje papučice gasa tekom promene brzine... ali, ljudi to nikad neće shvatit i uvek će bit nezadovoljni s tom vrstom menjača! zato im je bolje, da 6 stepene manualce ostave bez te elektro-hidrauličke škatule i ugrađuju ih umesto onih prastarih 5 stepenih manualaca ;):)!

napomena... ne brkati/uspoređivati robotizrane menjače sa DSG/EDC "bratijom"... prvo je jedan manuelni menjač sa jednim kvačilom i "patuljcima" koji umesto vas stišću kvačilo i prebacuju brzinu kad vi to poželite a drugo su DVA manuelna menjača svaki sa SVOJIM kvačilom i svojim setom "patuljaka", od kojih set patuljaka na drugom menjaču u napred priprema i ubacuje brzinu prenosa, koji sljedi. a vi u biti samo menjate kvačilo koje je spojeno na kotače... ;)
ovo drugo je skuplje, kompliciranije pa čak i "kvarljivije"... ali i puno brže! pa zato neusporedivo ugodnije za korištenje... ;)

btw., taj Aisinov EAT6 klasični automatik je jako dobar... precizan, brz i neprimjetan.

Autor drugmirko 31 Jan 2017, 11:27