
Legendarni Mercedes G klase je dobio i ekskluzivnu Maybach verziju, što su nedavno već najavile prve procurele slike. Sada stiže i set zvaničnih fabričkih fotografija, uz najavu da će oficijelna premijera biti održana početkom marta na sajmu automobila u Ženevi.

U pitanju je dakle vozilo nazvano Mercedes Maybach G650 Landaulet, a za čiju bazu je poslužio Mercedes-Benz G500 4x4.


Međuosovinsko rastojanje ovde iznosi 3428 mm, što je naravno omogućilo značajno povećanje prostora za noge, dok je iznad zadnjeg reda sedišta meki sklopivi krov (dostupan inače u tri boje). Takođe, sedišta za putnike pozadi između ostalog imaju i funkciju masaže.


Ovde treba pomenuti i da je dužina vozila 5345 mm, klirens iznosi čak 450 mm, a pažnju privlače i točkovi od 22 inča (gume 325/55 R22).

Mercedes Maybach G650 Landaulet pokreće 6,0 litarski biturbo V12 motor sa 630KS i 1000 Nm obrtnog momenta, ali podaci o ubrzanju i najvećoj brzini za sada nisu saopšteni.


Serija je ograničena na samo 99 komada, dok cena iznosi svih 630.000 evra.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Top !
https://www.youtube.com/watch?v=o7uGiiHsVr0
Kapuljaču bi samo u istu boju.
http://www.caranddriver.com/photo-gallery/2018-mercedes-maybach-g650-landaulet-first-drive-review
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2017/02/offizielle-bilder-des-mercedes-maybach-g-650-landaulet/
http://www.germancarforum.com/threads/mercedes-maybach-g-650-landaulet.56777/
@bmw Je l znas koliko je kostao G63 6x6 iz fabrike? Oko 500k €. Sad kosta oko milion, cudno zar ne? A G500 4x4^2 oko 200k, cena ce mu takodje biti duplirana. Stvarno glupi ti bogatasi bolje da su uzeli M3 Competition vise bi profitirali hahahaha Tako da vredelo to ili ne te pare oni su ipak zaradili.
Nevezano za konkretan model, evo već više decenija ne mogu da nateram mozak da se ne zgadi svaki put kad god vidim ovu "konjsku" formu automobila..
Kao all season gume. Nit je kabriolet, nit je limuzina, a hoće da bude i jedno i drugo. Daleko mu lepa kuća..
Ne bih voleo da sam pozadi u ovom Mercu a samo zato sto sam primoran da gledam pravo, jer bocnog pogleda gotovo i da nema ako sedis normalno.
Inace celo vozilo je potpuno groteskno.
Pogledajte samo dodatne alu branike pored onih pravih koje ne sluze nicemu.
Ovo je vozilo napravljeno na silu i kao takvo je smesno.
Ovo bi mogao bilo koji tjuner u Borci sa mnogo para da sklepa.
Od ovih ekstremnih G klasa najbolja mi je ona 4x4 na kvadrat.
"Ovo bi mogao bilo koji tjuner u Borci sa mnogo para da sklepa."
hahaha..a tek u vinci...
al dobro,bitno da je pitu to top...
koliko odvratno vozilo.enterijer iz gle.i ovo ce oni da uvale arapima za 630.000e ovo ne vredi ni 63.000,a ne 630.000.ali dok ima ovaca ima i sisanja.
Stvarno ne znam gdje je kraj bizarnosti i prostituisanja te G klase zarad profita.
Ovo je užas na kvadrat u svakom smislu , dizajnerskom , funkcionalnom i svakom drugom...
Imam osjećaj ,da je konsultant pri projektovanju ovog užasa bio neki od istaknutih predstavnika romske nacionalne manjine...
bmw series 5
Ne diraj mi Vinču, haha
Inače, G klasa ni kriva ni dužna od vojnog vozila postade statusni simbol zahvlajujući Šeicima, reperima i ostalima. :)
Već vidim nekog Arapina s gepardom na suvozačevom mestu kako ga vozi.
Poz
https://www.youtube.com/watch?v=liEoO2HyFw8
http://gtspirit.com/2017/02/13/mercedes-maybach-g650-landaulet-first-impressions/
The height compared. :)
GLA ................. 1.52 m
GLC/GLK ........... 1.67 m
GLE Coupé .,...,.. 1.73 m
GLE/M-Class ...... 1.80 m
GLS/GL-Class .... 1.85 m
G .................... 1.95 m
Camel .............. 2.15 m
G650 Landaulet 2.235 m
G500 4×4^2 ..... 2.25 m
G 6x6 .............. 2.28 m
:)