
Obeležavajući 40-godišnjicu limuzine Serije 7 (modela E23 predstavljenog 1977. godine), BMW je pripremio specijalnu ediciju aktuelne generacije koja se u ovom Edition 40 Jahre izdanju odlikuje ekskluzivnim detaljima na eksterijeru i u enterijeru.

Automobil će moći da vide i posetioci ovogodišnjeg sajma automobila u Frankfurtu, a treba naglasiti da je serija ograničena na samo 200 komada.

U najkraćem, automobil može da se dobije u dve boje (BMW Individual Frozen Silver metalik i BMW Individual Petrol Mica metalik), a tu su i M aerodinamički paket, BMW high-gloss Shadow Line detalji, posebni logo serije na B Stubovima, 20-inčni BMW Individual alu točkovi, kao i BMW Individual Merino koža u kombinaciji boja Smoke White/Cohiba ili Smoke White/Black, Alkantara Smoke White detalji, Comfort sedišta napred i pozadi, Piano Black detalji, Eucalyptus drvo finiš...

BMW Serije 7 Edition 40 Jahre će se nuditi sa motorima od 4, 6, 8 i 12 cilindara, što znači od verzije 740e iPerformance plug-in hybrid sa četiri cilindra i elektromotorom, pa sve do najjačeg modela M760Li sa V12 biturbo motorom.
Prodaja startuje u oktobru, ali cene za sada nisu saopštene.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Vozio prethodnih dana 730d x drive. Najviše me je iznenadila okretnost onolikog čuda. Imao sam osećaj da vozim auto za klasu manje. Kao serija 5. Idrive kida. Sve se lako i jednostavno koristi. Jos ko je vec vlasnik BMWa,nema iznenadjenja. Kad se na sve to doda vrhunski materijal koji je korišćen u kabini...
Ogibljenje je pneumatsko i upija neravnine kao da ih i nema. To je nivo udobnosti koji se retko sreće. Na deonici između Budve i Bara gde je put užasan,auto se ponašao kao da je asfalt u puno boljem stanju. Uz neverovatnu udobnost,iznenadio sam se koliko je kabina izolovana od buke. Skoro da smeta :-). Lično više volim kad se bar malo nešto čuje, taman to bile gume :-).
Za motor samo mogu reći da ništa jače ne treba. 265 ks i menjač obavljaju vrhunski posao. Non-stop sam imao utisak da je auto lakši nego što jeste. Sa jačim motorima ne smem ni da zamislim kako sve to funkcioniše...
Potrošnja je bila nekih 10ak litara. Ali se vozilo i po autoputu,planinma,gorama... Da se nisam odlučio za seriju 8 koja mi je uvek bila cilj, bio bih u dilemi da li da kupim seriju 7 sa nekik do 50.000 km to bas 730d ili novu seriju 5(koju još nisam vozio).
U svakom slučaju, ko god poseduje 7icu,i da nije neki ljubitelj automobila, uživaće u svakom pređenom kilometaru.
Nisam pisao za zadnja sedišta ništa jer jednostavno nisam hteo da se vozim pozadi. Toliko mi je prijalo da vozim taj auto da mi ni jednog trenutka nije palo na pamet da budem samo posmatrač :-). Naravno,sedeo sam pozadi dok je auto stajao. 7ica je bila u "normalnoj" veličini i bilo je sasvim dovoljno prostora za čoveka od 190 centimetara i 92kg.
I tako... ne volim da vozim tuđa kola iz više razloga, ali ovaj put nisam mogao da odbijem ovu ponudu. I nisam pogrešio.