
Na početku je ovo bila Zonda F (proizvedena 2005. godine), sa brojem šasije 53 i sa narandžastom metalik bojom, ali stvari počinju da se menjaju kada je automobil značajno oštećen u sudaru početkom 2012. godine.
Vozač je tada prošao bez povreda, dok je automobil obnovljen po Zonda 760 specifikacijama, pri čemu je dobio eksterijer sa vidljivim ugljeničnim vlaknima, kao i elemente sa modela Cinque i R. Automobil je tada promenio naziv u "760" (po inicijalima vlasnika), a kasnije je i to promenjeno u "Fantasma" (it. "duh").

Ni tu nije kraj, jer je ove godine automobil u Paganiju prošao dodatno doterivanje kada je ponovo promenio naziv – Pagani Zonda Fantasma Evo.

Pre svega, Zonda Fantasma Evo više nema sekvencijalni, već manuelni menjač, a treba pomenuti i da je zbog smanjenja težine upotrebljeno još više ugljeničnih vlakana.

Za pogon se brine atmosferski 7,3 litarski AMG motor sa 760 konja.

Drugi detalji nisu saopšteni, a nije poznato ni kolika je suma plaćena za doterivanje ovog automobila.
Ivan Mitić – Autoblog.rs