home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ford je doterani Mustang šeste generacije promovisao još početkom godine, ali je ostao dužan za podatke o performansama.

Pre svega, izmene Mustanga MY2018 se u odnosu na dosadašnju verziju tiču prednjih svetala i branika sa drugačijim otvorima, šireg prednjeg grila, doterane haube, kao i zadnjih svetala, crnog zadnjeg difuzora i zadnjeg spojlera kod GT verzije.

Ovde treba reći da je promene doživelo i oslanjanje, a unapređeno je i upravljanje.

Sem Mustanga GT sa 5,0 litarskim V8 motorom (sa direktnim ubrizgavanjem), u ponudi će biti još samo 2,3 litarski EcoBoost turbo motor. Ford je naime iz ponude izbacio 3,7 litarski V6 motor, a pored manuelnog 6-stepenog kupcima će na raspolaganju biti i 10-stepeni automatski menjač.

Taj V8 motor raspolaže sa 460KS i 570 Nm, a sa njim Mustang od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za manje od 4 sekunde (uz novi Drag Strip mod), dok četvorocilindrični EcoBoost agregat ima 310KS i 475 Nm (ubrzanje do 60 milja na sat ovde traje manje od 5 sekundi).

Ford navodi da novi Mustang GT ima i Michelin Pilot Sport 4 S gume, ako se kupac opredeli za opcioni Performance package.

Što se unutrašnjosti tiče, treba pomenuti kvalitetnije materijale i opcionu digitalnu instrument tablu sa 12-inčnim ekranom.

Takođe, deo opreme čine i bezbednosni sistemi kao što su Pre-Collision Assist sa detekcijom pešaka i sistem koji vozača upozorava na napuštanje trake.

Prodaja 2018 Mustanga će u SAD-u početi na jesen.

Ford će inače nedavno saopštio da će uz Mustang modelske godine 2018 ponuditi i opcioni Pony Package, ali samo uz EcoBoost varijantu.

Ovaj retro paket sadrži Pony logo sa hromiranim koralom na prednjem grilu, set karakterističnih 19-inčnih alu točkova, Pony logo na zadnjem delu, bočne trake, hromirane okvire stakala (samo kod Coupe verzije) i patosnice sa Pony logom.

Mustang Pony Package će biti dostupan od oktobra kada 2018 Mustang kreće u prodaju, ali cena za sada nije poznata.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1131



Komentari