
Među Bentley novitetima u narednom periodu će se naći serijski EXP 10 Speed 6 (možda pod nazivom Barnato), kao i još jedan manji SUV, ali pre svega tu je nova generacija Continentala GT čije prve zvanične slike i detalji su objavljeni večeras, pre promocije koja će se održati sledećeg meseca na sajmu u Frankfurtu.

Budući da se bazira na novoj MSB platformi, novi Continental GT sa W12 motorom je za 85 kg lakši od svog prethodnika (ima 2.250 kg), što je rezultiralo i potrošnjom goriva od skoro 12 litara (fabrički podatak) i emisijom CO2 od 278 grama po km.

Pod haubom je unapređeni 6,0 litarski twin-turbo W12 motor sa 635KS i 900 Nm pri 1350-4500 o/min., u paru sa osmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom, dovoljno za maksimalnih 333 km/h i ubrzanje do stotke za 3,7 sekundi (za 0,8 sekundi brže i 14 km/h više od prethodnika).

Što se izgleda tiče, kao inspiracija je poslužilo pomenuto koncept vozilo EXP 10 Speed 6, što se primećuje na prednjem i zadnjem delu sa karakterističnim svetlima.

Ovde treba pomenuti da je prednja osovina pomerena unapred za 135 mm (što je omogućilo dužu haubu i niži nos), kao i to da je međuosovinsko rastojanje duže za 110 mm (auto je inače i širi za 25 mm u poređenju sa sada već starim modelom).

Osim Coupea, Bentley će ponovo ponuditi i Cabrio izdanje (Continental GTC) koje će se na tržištu naći najverovatnije godinu dana posle Coupea.

Naravno, automobil je još luksuzniji nego do sada, uz najkvalitetnije materijale i (pre)bogatu opremu. Između ostalog treba pomenuti 12.3-inčni ekran infotainment sistema, LED-Matrix svetla, kao i sisteme Torque-Vectoring, Dynamic Ride i Anti-Roll-Sistem.

Posebna pažnja je posvećena audio sistemu, pa tako standardni od 650 vati ima 10 zvučnika, sledi opcioni Bang & Olufsen sistem sa 16 zvučnika i 1.500 vati, kao i Naim sa 18 zvučnika i 2.200 vati.


Po sadašnjim najavama, Bentley će sa isporukama novog Continentala početi u martu sledeće godine, a kasnije verovatno možemo očekivati i slabiju varijantu sa V8 motorom.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Ne dopada mi se. Najvise zbog izgleda prednjeg dela.
Dok sam nos Mulsana zavoleo od starta, ova njuska mi se ni malo ne dopada. Ostalo je ok, ali u senci utiska o prednjem delu...
Svetlosne grupe kao sa Kineza, posebno prednji deo.
Štopovi netipični za Bentli, čudno mu stoje.
Sam oblik, profil je dobar, samo prednji deo i štopke kvare utisak.
Sam enterijer tipično Britanski, tehnološki dosta kaska za Nemcima.
Auuu sta ucinise od onakvog auta... stopovi ko jaja, ocaj, njuska preslikana sa mulsana sto u ovom slucaju nije dobro, stopke teski promasaj,steta, GT je uvijek imao to nesto,tu prepoznatljivost sa malim izmjenama,steta sto ga ovako unakazise.
Video sam ovaj koncept u Zenevi. Totalno druga prica uzivo. Bentli i vidi se da je to Bentli, ali cudno. Duzi je malo, a nizak, sirok. Nema tu neku velicinu poput trenutnog Kontinentala. I izgleda vrhunski. Totalno druga slika uzivo.
@P1
Tebi je oduvek nesto kos Bentlija ili Rolsa kinesko, samo zato sto si ostrascen. Volis Mercedes kao da imas 50% akcija pa ti nesto bitno :) Takodje , kako to enterijer kaska za nemcima? Stvarno bih voleo da mi kazes na sta mislis. A, jos nesto, niti kaska niti ovaj auto ima konkurenta kod nemaca. Mozda i ima neke koji misle da su konkurencija ali kupci ovakvih automobila ne vide drugo sem ovoga ili Rolsa. Cinjenica. Jos nesto, pa ovaj auto je dosta nemac :)
https://www.germancarforum.com/attachments/img_0386-jpg.421145/
https://www.germancarforum.com/attachments/img_0715-jpg.421186/
Na osnovu ovih komparacija koje je Pit okacio, zakljucio sam da je profil i dalje prelep ali je njuska neuporedivo lepsa na prethodniku. Odnos farova i grila je jednostavno cudno uradjen na novom modelu, ima tu vise ravni koje ne prijaju oku, ipak je izazov spojiti pravougaonik i krugove na tako izvajanoj povrsini...
Enterijer je prva liga i ne vidim u cemu bi to kaskao za nemackom konkurencijom. Tehnoloski su sigurno egal, ali su razliciti stilovi. Meni jedino bode oci ovaj ekran media sistema. Nekako mi se svojim izgledom ne uklapa u ovalne i klasicne dugmice/poluge. Cini mi se da bi neki okvir poput onog u Huajri lepse legao.
Posto inace obozavam mehanicke dugmice (dobro, fly by wire u ovom slucaju) svidja mi se sto nema brdo ekrana sa imaginarnim "touc screen" dugmicima...
UCS
Izgleda zastarelo spram ovoga :
https://www.germancarforum.com/threads/the-mercedes-benz-s-class-coupe-c217.50267/page-50#post-846762
Ne sumnjam da je kvalitet materijala vrhunski, ali u odnosu na prethodnika, promenjeno je jako malo, kao da je restajling. Kako spolja tako i unutra.
https://i.ytimg.com/vi/S0fBCJrhSAg/maxresdefault.jpg
Kao auto i tehnološki je sigurno iza S kupea.
Kao što je slučaj bio i ranije u testovima.
Sačekaćemo testove ali sigurno će opet u svim testovima tvrditi da je S kupe bolji auto.
Jer ipak, ovo je Audi ispod kože. :)
@P1,
Ja i ti prakticno ovde poredimo luksuzni lear jet (S coupe) i luksuzni klasicni prekookeanski kruzer (Queen Elizabeth). Sto nema svrhe, oboje smo u pravu.
Meni se konzola S kupea ni malo ne dopada, sve mi je tu ruzno u celoj kompoziciji ali nekako taj tehnoloski momenat uspeva da izvuce stvar i ucini enterijer privlacnim. Meni je najlepsi momenat deo ispod oba ekrana, ona prelepa 4 otvora ventilacije i sl...
UCS
Jesi seo nekad u W222 ili C218 ?
Meni se čak više svidja enterijer u limuzini.
Uživo ekrani izgledaju odlično, tj celokupan utisak.
Meni je enterijer S klase najlepsi trenutno od svih automobila.
Verujem da su materijali ovde vrhunski, ali sam izgled enterijera i dizajn mi je puno lepsi na S-u.
Ako uzivo sednes u S-a sa bež kožom i kad vidiš ono ambijentalno osvetljenje i celokupan ambijent, razumećeš zašto. :)
Ovde su materijali vrhunski u to ne sumnjam. Ali sam dizajn meni nije primamljiv. Kao da je nastao pre 15 godina.
Kad sednes u S-a, jasno ti je da si seo u moderan automobil. To mi fali ovde.
@P1,
Mislim da je najluksuzniji Mercedes u kom sam sedeo bio neki W211 kao taksi vozilo. :D
S te strane se ogradjujem