
Prvi model koji je Polestar kao zaseban brend predstavio je ovaj 2+2 sportski coupe nazvan jednostavno Polestar 1.
Mada se tokom leta špekulisalo da bi Polestar ovaj model mogao da prikaže već u septembru, to se tada nije desilo, već je zvanična premijera održana danas.

Kako bilo, kao baza je naravno iskorišćena Volvo SPA platforma, pri čemu se u vesti navodi da Polestar 1 deli oko 50 % svojih delova sa Volvoom.

Treba napomenuti i da Polestar 1 ima karoseriju od ugljeničnih vlakana, što između ostalog podrazumeva i za 45% veću torzionu krutost i niže težište, uz 230 kg manju težinu.

Slike odmah pokazuju da je izgled ovog 4,5 metra dugačkog vozila preuzet od Volvo Concept Coupea iz 2013. godine, dok se za pogon brine hibridni pogonski sistem sa ukupno 600KS i 1000 Nm obrtnog momenta (kombinacija elektromotora i Volvo Drive-E četvorocilindričnog benzinca).

Automobil može da se kreće i samo na elektropogon, kada može da pređe do 150 km.

Za zaustavljanje se brine kočioni sistem sa Akebono kočionim kleštima i diskovima od 400 mm.
takođe, Polestar 1 je dobio i Ohlins CCES oslanjanje (Continuously Controlled Electronic Suspension) koje omoguićava automobilu da se konstantno prilagođava uslovima na putu.

Proizvodnja Polestara 1 će se odvijati u potpuno novoj fabrici Chengdu u Kini (ovde ne treba zaboraviti da je vlasnik Volvoa kineska kompanija Geely), a po sadašnjim najavama njegova proizvodnja će tamo početi sredinom 2019. godine (i to najviše 500 primeraka godišnje).
Na kraju treba reći da Polestar planira i proširenje ponude, pa će tako nakon ovog coupea uslediti i sedan srednje klase nazvan Polestar 2, kao i SUV model pod nazivom Polestar 3.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Fantastičan , pravo osvježenje vidjeti pravi elegantni kupe , kakav mora biti a ne raznorazne krosover spodobe koje se tako nazivaju.
Trenutno uz Lexusov LC , jedan od najprivlačnijih.
Slazem se sa Djordjem 100%. Ova fotka iz profila gde je u crnoj boji je otelotvorenje moje vizije kako jedan kupe treba da izgleda.
Mozda blagu prednost dajem Lexusu zbog zanimljivijeg enterijera ali ovo gore je apsolutno fantasticno.
Jedina mana: Ovaj dizajn je taman toliko star da jedan Peugeot 508 lici na njega spreda kao na prvoj slici. To mi je bila prva asocijacija.