home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novinar portala Autonews.ru Ivan Ananjev testirao je novi automobil „AvtoVAZ-a” Lada Vesta SW Cross sa atmosferskim motorom od 1800 kubika i privlačnom cenom.

Sedan Lada Vesta je bio revolucionaran model za „AvtoVAZ”, ali novo vozilo je najavilo i nove vrednosti. Radi se o karavanu koji se dobro snalazi po neravnom terenu, a pritom je udoban i elegantan.

Novi dizajner „AvtoVAZ-a” Britanac Stiv Matin kreirao je novi izgled automobila koji ga izdvaja čak i od sedana. Zadnji deo vozila izgleda veoma harmonično, na bočnim stranama su zadržana ispupčenja u iks-obliku karakteristična za model Lada Vesta. Ako pitate samog dizajnera da li to sedan ili hečbek, on će odgovoriti: „nešto između”.

Na tržište su istovremeno puštena dva vozila: karavan Vesta SW i njegova modifikacija Vesta SW Cross. Krosover vozilo ima veći klirens (rastojanje od podloge do najnižeg dela karoserije), dodatne zaštitne elemente i, uopšte uzev, izgleda privlačnije.

Prtljažnik automobila je organizovan kao kod najboljih predstavnika ove klase. Kao i kod sedana, njegova zapremina je 480 litara, ali prostor je veoma praktično uređen: tu se nalaze razne kukice i niše za stvari, komplet mreža za pričvršćivanje i dvostruko dno, ispod kojeg je kutija za raspoređivanje stvari, koja zaklanja nišu rezervnog točka, a u njoj je još jedna kutija. Dodajmo da ovi delovi prtljažnika mogu zameniti mesta, kao i kutije.

SW Cross ima medijski sistem sa zadnjom kamerom i navigacijom, ali i još jednu novinu: kutiju ispod naslona za ruke, koja će se, međutim, uskoro pojaviti i kod sedana. Tu je i grejač zadnjih sedišta, a na naslonu za ruke ulaz za punjenje mobilnih telefona. Što se tiče unutrašnjeg prostora, SW Cross je komotniji od sedana zbog višeg krova.

Ne bi se moglo reći da je motor od 1800 kubika sa 122 konjske snage neko posebno dostignuće. Međutim, ako ga uporedimo sa motorom od 106 snaga i 1600 kubika u osnovnom modelu, možemo reći da je vuča stabilnija i da se u gradskim uslovima motor ponaša dosta pouzdano. Najbolje se pokazao pri vožnji na srednjim i visokim obrtajima, dobro se ponaša na usponu, a kada se pravovremeno prebaci na nižu brzinu, može da održava aktivan tempo vožnje. Osim toga, tu su i francuski menjač i kvalitetno kvačilo, tako da u procesu paljenja i promene brzine nema greške. 

Na putu se SW Cross ponaša dosta stabilno, uprkos velikoj visini i točkovima od 17 inča. Uopšte uzev, to vozilu daje evropski karakter: i pored donekle nervozne reakcije na neravnine, ono ostaje fleksibilno i na krivinama se dobro ponaša. SW Cross ima potpuno drugačiji volan: dok je standardni karavan Vesta SW neosetljiv na manja odstupanja od pravolinijske vožnje, kod krosover modifikacije sve je znatno preciznije, tako da je vožnja ovog automobila prijatnija.

Zahvaljujući nečujnom motoru i tihom menjaču automobil ima dobru zvučnu izolaciju, tako da je čak i u slučaju snažnog vetra pri velikim brzinama doživljaj u unutrašnjosti vozila prijatan.

SW Cross ima odličan spoj karakteristika. To je evropski automobil koji se dobro snalazi na ruskim putevima, a nije preskup. Cena novog vozila sa standarnom opremom je 11.200 evra (755.900 rubalja).

Izvor: Russia Beyond

Foto: Lada.ru



čitanja : 5919



Komentari