2018 Mitsubishi L200

Konkurencija u pick up segmentu se zaoštrava, pa je i Mitsubishi unapredio svoj globalno popularni i prisutni L200.
Pred aktuelne pick upove stigli su brojni dodatni zahtevi. Od udobnosti i uređenja kabinskog prostora, pa do nosivosti, a pogotovo sposobnosti vuče. Mitsubishijev L200 koji je sebi već odavno obezbedio status legende u ovom segmentu, ne sme da spava na lovorikama, pa je za 2018. godinu unapređen. Da bi konkurisao Navari, X-Klasi, Rageru, Alaskanu i drugima, L200 je dobio ojačanu šasiju na ključnim mestima, tako da pored nosivosti od jedne tone, može da povuče i prikolicu od 3.500 kg.

Ako se radi o troosovinskoj ili 3.1 tonu ako se radi o dvoosovinskoj prikolici. Naravno u oba slučaja reč je o prikolicama sa kočnicama. Čak i kada vuče prikolicu maksimalne težine, L200 još uvek ima nosivost od 590 kilograma, što bi trebalo da zadovolji praktično sve one čije potrebe se ne sele u klasičan kamion. Uz povećanu nosivost, u standardnu opremu pored ESP sistema, sada spada i elektronika stabilnosti pri vožnji sa prikolicom, odnosno, ESP je softverski opremljen da pomaže i pri stabilizaciji prikolice u slučaju klizanja ili zanošenja.

I u enterijeru postoje novine, pa je Mitsubishi L200 kao opciju dobio i infotejment sa ekranom osetljivim na dodir, Smartphone Link Digital Audio sistem ima upravljanje govorom, a među opcijama je i kamera za vožnju u nazad.
Izvor: Dmotion.rs
Foto: Mitsubishi