home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Ford Focus

Volkswagen nije jedini koji nudi trocilindarski turbobenzinac koji zbog uštede može da pređe u mod sa dva cilindra. Istu opciju ima i Ford.

U pitanju je novi 1,5-litarski EcoBoost turbobenzinac koji će biti u ponudi u novoj generaciji Focusa nedavno predstavljenoj. Prilikom određeno brzine i opterećenosti vozila, ovaj trocilindarski agregat može da isključi jedan cilindar. Evropska verzija ovog agregata dolazi u dve varijante, sa 150 i 182 KS.

Za razliku od Volkswagenovog četvorocilindarskog 1,5 TSI koji uz pomoć ACT tehnologije deaktiviranje dva od četiri cilindra omogućuje minimalnu potrošnju od 4 l/100 km, nema informacija o ekonomičnosti Fordovog 1,5 EcoBoosta.

Inače, ovaj motor će biti prvi agregat koji može da radi na dva cilindra koji će biti dostupan u SAD još od Modela F iz 1906. godine.

Trocilindarski 1,5 EcoBoost zamenio je dosadašnji četvorocilindarski 1,5 koji ostaje u modelima Fusion/Modeo i Escape.

Izvor: B92.net

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 1021



Komentari