home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye

Najavljen prošlog meseca sa nekoliko teaser slika, pred nama je sada i zvanično Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye, model za 2019.

Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye

2019 Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye pod haubom (koja se inače odlikuje sa upadljivim otvorima za vazduh) krije 6,2 litarski V8 motor sa većim kompresorom, a koji razvija 797KS i 957 Nm obrtnog momenta (uapren je sa 8-stepenim automatskim menjačem).

Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye

Dodge ovaj motor opisuje kao najsnažniji produkcijski V8 a automobil kao najbrži produkcijski musle car. Što se performansi tiče, ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje 3,4 sekunde, najveća brzina iznosi 326 km/h, a četvrt milje (402 metra) prelazi za 10,8 sekundi.

Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye

Automobil je između ostalog dobio i proširenja blatobrana, poseban logo na blatobranima, kao i Torque Reserve sistem.

Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye

Takođe, za modelsku godinu 2019 verzija Challenger SRT Hellcat je dobila nešto jači motor nego do sada (717KS i 888 Nm, uz 6-stepeni manuelni ili 8-stepeni automatski menjač), kao i novu haubu.

Dodge Challenger SRT Hellcat

Tu je i verzija Challenger R/T Scat Pack Widebody sa proširenjima blatobrana kao na Challengeru Hellcat, pa sa aluminijumskom haubom, Pirelli gumama 305/35ZR20 na "Devil's Rim" alu točkovima, jačim Brembo kočnicama i modifikovanim oslanjanjem.

Dodge Challenger SRT Hellcat

I na kraju tu su i Challenger R/T i GT RWD verzije, između ostalog sa standardnim high-performance oslanjanjem i opcionim performance-handling paketom i Houndstooth tkaninom na sedištima.

Kompletna 2019 Challenger gama će početi da se proizvodi na jesen, a kod dilera u SAD-u će se naći u četvrtom kvartalu ove godine.

Promene predviđene za modelsku godinu 2019 će verovatno biti i poslednje za ovu generaciju Challengera koja je u proizvodnji od 2008. godine.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2697



Komentari