home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
BMW Z4

U Magna Steyr fabrici u austrijskom Gracu je i zvanično počela serijska proizvodnja nove generacije BMW-ovog modela Z4 (interne oznake G29), koji je inače razvijen u saradnji sa japanskom Toyotom.

Podsećanja radi, novi Z4 je roadster koji sada dolazi sa mekim sklopivim krovom, a koji je od prethodnika širi 70 mm i nešto lakši (ima takođe i za 70 litara veći prtljažnik i raspored težine 50:50).

U nešto prostranijoj unutrašnjosti ovog dvoseda se posebno izdavaja novi digitalni kokpit (Live Cockpit Professional), od 12.3 inča.

U ponudi će se naći motori sa 4 i 6 cilindara, među njima i verzija M40i.

Z4 sDrive20i: 197KS | 320 Nm | 1.405 kg | 6,6 s | 240 km/h | 6,0-6,1 l
Z4 sDrive30i: 258KS | 400 Nm | 1.415 kg | 5,4 s | 250 km/h | 6,0-6,1 l
Z4 M40i: 340KS | 500 Nm | 1.535 kg | 4,6 s | 250 km/h | 7,1-7,4 l/100km

Najsnažnija verzija BMW Z4 M40i (pod haubom ima 3,0 litarski šestocilindraš sa 340KS uparen sa 8-stepenim automatikom) od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,6 sekundi, dok je najveća brzina je ograničena na 250 km/h.

U paketu kod te verzije su između ostalog i elektronski kontrolisani amortizeri, M alu točkovi, M kočnice, kao i elektronski kontrolisano zaključavanje diferencijala.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

U nastavku i nekoliko prvih testova:









čitanja : 824



Komentari