
Ford je ranije ove godine već predstavio potpuno novu generaciju Focusa (četvrtu od pojave prvog Focusa 1998. godine), napravljenu na novoj C2 platformi, a sada je paletu proširio još jednom verzijom.
To je (pro)terenski Focus Active Wagon, dakle karavan sa povišenim klirensom (30 mm napred i 34 mm poazdi), dodatnim zaštitnim elementima na eksterijeru, standardnim krovnim nosačima, alu točkovima od 17 ili 18 inča i prtljažnikom od 1620 litara (kada se obore zadnja sedišta).

Takođe, u ponudi će biti i brojni bezbednosni i sistemi asistencije vozaču. Ovde treba pomenuti Nivo 2 autonomne vožnje, zahvaljujući Fordovom sistemu Co-Pilot360 koji uključuje adaptivni tempomat sa Stop & Go, prepoznavanje saobraćajnih znakova i zadržavanje vozila u kolovoznoj traci.

Tu su i sistem za upozorenje na vozilo u mrtvom uglu, sistem aktivne asistencije kod parkiranja, Head-up displej, detekcija pešaka i biciklista, Apple CarPlay i Android Auto...

Pripremljeni su i CCD (Continuously Controlled Damping) koji podešava amortizaciju za najbolji komfor u vožnji, pa nekoliko moda vožnje (Normal, Sport, Eco, Slippery i Trail), kao i el. servo.

U gami motora su benzinci od 125KS i 150KS, kao i dizelaši od 120KS i 150KS, pri čemu se u zavisnosti od motora ugrađuju 6-stepeni manuelni ili 8-stepeni automatski menjač.
Ivan Mitić – Autoblog.rs