
Bentley je prošle godine prvo predstavio novi Continental GT u Coupe izdanju, zatim je stigao i trkački GT3, ali sada je pred nama i nova generacija Cabrio verzije sa el. sklopivim mekim krovom (otvara se inače za 19 sekundi, pri brzinama do 50 km/h).

Naravno, novi Continental GT Cabrio je nešto teži od Coupe verzije (2.414 kg umesto 2.244 kg), pa će to odraziti na nešto lošije performanse. Ubrzanje od do 100 km/h naime traje 3,8 sekunde dok je kod Coupea 3,7 sekunde (najveća brzina je kod obe verzije 333 km/h).

Fabrika navodi da je potrošnja goriva 14,0 l/100 km kao i da emisija CO2 iznosi 317 grama po km.

U svakom slučaju, i novi Continental GT Cabrio će pokretati 6,0 litarski W12 biturbo motor sa 467 kW/635KS i 900 Nm (u paru sa osmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom i pogonom na sva četiri točka), ali će kasnije verovatno dobiti i slabiji V8 agregat.

Ovde treba pomenuti da je prednja osovina kod novog Continentala pomerena unapred za 135 mm (što je omogućilo dužu haubu i niži nos), kao i to da je međuosovinsko rastojanje duže za 110 mm (auto je inače i širi za 25 mm u poređenju sa starim modelom).

Naravno, automobil je još luksuzniji od starog modela, uz najkvalitetnije materijale i (pre)bogatu opremu. Između ostalog treba pomenuti 12.3-inčni ekran infotainment sistema, LED-Matrix svetla, kao i sisteme Torque-Vectoring, Dynamic Ride i Anti-Roll-Sistem.

Posebna pažnja je opet posvećena audio sistemu, pa tako standardni od 650 vati ima 10 zvučnika, sledi opcioni Bang & Olufsen sistem sa 16 zvučnika i 1.500 vati, kao i Naim sa 18 zvučnika i 2.200 vati.

Na kraju, novi Bentley Continental GT Cabrio će se kod kupaca naći u prvoj polovini sledeće godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs