
Ford je ranije ove godine već prikazao sportsku RS varijantu nove, četvrte generacije Focusa hatchback, dok je sada predstavio i karavanski Focus ST Wagon.

U odnosu na regularni model, Focus ST Wagon je dobio aero body kit (izmenjeni prednji branik sa spojlerom i saćastim otvorima za vazduh, zadnji krovni spojler, zadnji difuzor...), saćastu crnu masku sa ST logom, modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem sa dve izduvne cevi, jače kočnice, veće alu točkove, kao i doterani enterijer (Recaro sportska sedišta sa ST logom, kožni volan, kontrastni šavovi, sportske pedale...).

Kupcima Focusa ST Wagon će se nuditi jedan benzinski i jedan dizel motor, što znači 2,3 litarski četvorocilindrični turbo benzinac sa 280KS i 420 Nm obrtnog momenta (u paru sa 6-stepenim manuelnim ili opcionim 7-stepenim automatskim menjačem) i 2,0 litarski turbo dizelaš sa 190KS i 400 Nm (takođe u paru sa 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim automatikom).
Podaci o ubrzanju i najvećoj bezini još nisu saopšteni.

Takođe, u ponudi će biti i brojni bezbednosni i sistemi asistencije vozaču. Ovde treba pomenuti adaptivni tempomat sa Stop & Go sistemom, prepoznavanje saobraćajnih znakova i zadržavanje vozila u kolovoznoj traci.

Tu su i sistem za upozorenje na vozilo u mrtvom uglu, sistem aktivne asistencije kod parkiranja, Head-up displej, detekcija pešaka i biciklista, Apple CarPlay i Android Auto...

Prodaja Focusa ST Wagon u Evropi će startovati na leto, dok će cene biti saopštene naknadno.
Ivan Mitić – Autoblog.rs