
Tek što su pre nekoliko dana predstavili potpuno novu generaciju Serije 1, u BMW-u su sada prikazali i osveženi SUV model X1 (F48), koji je prošao uobičajeno doterivanje na sredini svog životnog veka.

Kao što se i očekivalo, obnovljeni X1 odlikuju izmenjeni prednji deo sa novim, upadlivijim "bubrezima", doteranim svetlima i donjim delom branika, kao i promene na zadnjim svetlima i zadnjem braniku.

Takođe, tu su i novi alu točkovi od 17, 18 i 19 inča, više novih boja (uključujući tu i Storm Bay matalik boju), izduvne cevi od 90 mm (ranije 70 mm), kao i blago modernizovana unutrašnjost (pre svega infotainment sistem sa ekranima do 10.25 inča, u zavisnosti od verzije).


Kupcima obnovljenog X1 će se nuditi nekoliko paketa opreme (X Line, Sportline i M Sport), a početom sledeće godine na evropsko tržište stiže i plug-in hybrid verzija X1 xDrive25e.

X1 xDrive25e podrazumeva kombinaciju benzinca od 125KS, elektromotora od 95KS i litijum-jonskih baterija od 9.7 kWh, uz pogon na sva četiri točka.

Automobil ima prosečnu potrošnju goriva od 2,0 l/100 km, a moguća je i vožnja samo na elektropogon (45-50 km).

Takođe, vozaču ove verzije na raspolaganju stoje tri režima vožnje, i to Auto eDrive, Max eDrive i Save Battery.

Što se ostalih verzija tiče, na početku prodaje će se nuditi i BMW X1 16d sa 85 kW/116KS, X1 xDrive 25d sa 170 kW/231KS i X1 xDrive25i sa 170 kW/231KS.
Ivan Mitić – Autoblog.rs