
Megane RS Trophy-R smo upoznali još u maju kada je Renault saopštio da je ovaj automobil postavio novi rekord za serijske automobile sa prednjim pogonom na Nirburgringu.
Podsećanja radi, Megane RS Trophy-R je Nirburgring prešao za 7 minuta i 40.10 sekundi, čime je oborio raniji rekord koji je držao Hondin Civic Type R sa vremenom od 7 minuta i 43.80 sekundi.
U međuvremenu su saopšteni neki novi detalji, objavljene su nove slike i promotivni video, a potvrđeno je i da će biti napravljena ograničena serija od samo 500 primeraka (cena međutim još nije objavljena).
Ukratko, Megane RS Trophy-R pokreće isti 1,8 litarski turbo benzinski motor sa 300KS i 400 Nm kao i Megane RS 300 Trophy, ali je Megane RS Trophy-R od njega lakši za 130 kg.

Sem manje težine, Megane RS Trophy-R odlikuju i unapređena aerodinamika, kao i doterana šasija.
Renault navodi da Megane RS Trophy-R od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,4 sekunde i da postiže maksimalnih 262 km/h.
Na kraju, deo paketa čine i Akrapovič izduvni sistem, Brembo kočnice, Bridgestone gume i Öhlins amortizeri.
Ivan Mitić – Autoblog.rs