home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Honda Jazz

Honda je na auto salonu u Tokiju pred okupljenim ovinarima predstavila svoju novu generaciju modela Jazz, a japanski proizvođač kaže da će novi Jazz 'podići lestvicu u smislu udobnosti i uživanja vozača'. Reč je o četvrtoj generaciji malog gradskog automobila, poznatog pod imenom 'Fit' na japanskom i severnoameričkom tržištu.

Honda Jazz

Kako prenosi Tportal.hr, model će biti predstavljen u Evropi s hibridnom tehnologijom kao jedinim pogonskim sklopom. Koristiće sličan dvomotorni hibridni sistem poznat u modelu CR-V hibrid, koji je smanjen i prilagođen manjem Jazz modelu. Honda je rekla da pogonski sklop 'pruža izvanredan spoj snažnih i voznih performansi bez napora i impresivnu uštedu goriva'.

 Honda Jazz

CR-V Hybrid spaja dva električna motora s 2,0 litarskim benzinskim motorom i CVT prijenosom. Međutim, s obzirom na njegove manje dimenzije, model Jazz će koristiti 1,0 ili 1,5 litarski benzinski motor i imaće manju snagu. Međutim, Honda tek treba da otkrije detalje o kapacitetu, performansama ili ekonomičnosti novog hibridnog pogonskog sklopa Honde Jazz.

Honda Jazz Crosstar

Jazz će prvi u liniji marke ponuditi samo hibridni pogonski sklop, a drugi modeli će uskoro uslediti. Honda je početkom ove godine najavila da će svi njeni modeli s klasičnim motorima s unutrašnjim sagorevanjem u Evropi biti ponuđeni s hibridnim pogonskim sklopovima do 2025. godine.

Honda Jazz Crosstar

Honda je takođe tada izjavila: 'I pre svog cilja elektrifikacije 2025. Honda će proširiti primenu svog i-MMD hibridnog sistema s dva motora, a uvođenje u automobile manjeg segmenta je važan prvi korak.' Trenutno je jedini model koji nudi kao hibrid CR-V, koji je indirektno zamenio dizelsku varijantu kompaktnog SUV-a. U prodaji su i benzinske varijante.

Nakon lansiranja na tržište hibridnog Jazza 2020. godine, sledeći elektrifikovani model biće Civic 2021. godine. Model Accord sledeće generacije koji bi trebalo da bude predstavljen u Japanu sledećeg februara će takođe biti hibrid.

Predsednik uprave Honde Takahiro Hachigo je potvrdio na auto salonu u Tokiju da će se svi budući elektrifikovani modeli Honde prodavati pod novostvorenom pod-markom e: Technology. Svi modeli pogonjeni Hondinim dvo-motornim hibridnim sistemom će se nazvati e: HEV.

Novi Jazz mora da ostane dovoljno poznat kako bi se dopao postojećim vlasnicima modela Jazz, a istovremeno bi trebalo da uvede i potencijalne nove kupce u Hondin ulazni model.

Honda Fit

Izgled nove generacije Jazza je tek neznatna evolucija u odnosu na prethodni model. Ostaje uspravni profil koji povećava prostor i visoku ostakljenu kabinu, ali s više zakrivljenih linija i redizajniranim svetlima, branicima i poklopcem motora. Jedna značajna karakteristika na novoj generaciji su podeljeni A-stubovi, dizajnirani da povećaju vidljivost napred. Brisači vetrobranskog stakla su takođe sakriveni ispod vrha linije poklopca motora.

Honda Fit

Honda tvrdi da nova sedišta u Jazzu nude udobnost sličnu onoj u premium limuzini. Navodi se da su zadnja sedišta zadržala fleksibilnost prethodnih generacija Jazza po pitanju svestranosti. Prednja dizajn kabine je jednostavan, s čistim linijama i ekranom osetljivim na dodir ugrađenim u centralnu konzolu.

Honda Fit

U Japanu će se nuditi pet različitih verzija novog Jazza: Basic, Home, Ness, Crosstar i Luxe. To su različiti nivoi opreme, koje se penju od jednostavne verzije na čeličnim naplacima do modela s kožnim sedištima i dodatnim hromiranim oblogama. Crosstar verzija dolazi sa dodatnim zaštitnim elementima na spoljašnjosti i blagim pro-terenskim izgledom.

Izvor: Tportal.hr / Honda

Foto: Honda





čitanja : 3328



Komentari