
Nakon što je krajem prošle godine predstavio Virtus GTS concept, Volkswagen je sada na južnoameričkom tržištu ponudio i njegovu serijsku verziju.
Podsećanja radi, Virtus se bazira na MQB platformi, dugačak je 448 cm, širok 175 cm, međuosovinsko rastojanje je 265 cm, dok zapremina prtljažnika iznosi 521 litar.
Standardni Virtus se brazilskim kupcima nudi sa nekoliko motora, i to sa 1,0 TSI turbo agregatom od 128KS i sa 1,6 litarskim atmosfercem od 117KS. U zavisnosti od motora, ugrađuju se 5-stepeni manuelni i 6-stepeni automatski menjač.

Što se tiče ovog Virtusa GTS, njega pokreće 1,4 litarski TSI turbo benzinac sa 150KS i 250 Nm obrtnog momenta, u paru sa 6-stepenim automatikom (kako stvari sada stoje manuelni menjač se neće nuditi).

Isti motor je takođe pod haubom tamošnjeg Volkswagen Pola GTS.

Volkswagen za sada nije saopštio podatke o performansama ova dva modela čija prodaja u Brazilu inače startuje na samom početku sledeće godine.
Kod Virtusa GTS se ističu i LED prednja svetla, alu točkovi od 17 inča, gume 205/50 R17, novi branici, spojler na prljažniku, prednja maska ca crvenom lajsnom i GTS logom, crni retrovizori, digitalni Active Info displej, kožni volan sa crvenim šavovima, kao i sportske pedale i sportska sedišta sa kožnim akcentima..

Polo GTS na sve to dodaje i zadnji krovni spojler, dve izduvne cevi i LED zadnja svetla.
Ivan Mitić – Autoblog.rs