
Citroen je aktuelnu generaciju modela C3 predstavio u junu 2016. godine (prodaja je počela nekoliko meseci kasnije) i do sada je prodao više od 750.000 primeraka. Ipak, vreme je za doterivanje jer konkurencija ne miruje (novi Renault Clio, VW Polo, Peugeot 208, Opel Corsa, nova Toyota Yaris).

Vizuelne izmene na Citroenu C3 su najveće na prednjem delu, a sadrže nova LED svetla, više hromiranih detalja, kao i nove boje okvira svetala za maglu. Sem toga, Citroen je predvideo i redizajnirane obloge blatobrana i bočnih zaštitnih Airbump panela, novi dizajn 17-inčnih alu točkova i još širu listu za personalizaciju (broj kombinacija je porastao sa 36 na 97). Ovo potonje podrazumeva nove boje, više dvobojnih kombinacija, nove kolor akcente i grafičke pakete.


U unutrašnjosti su sada Advanced Comfort sedišta (poznata iz većih modela C4 Cactus i C5 Aircross), mekši materijali, specijalni šavovi, novi naslon za ruke kod vozača, infotainment sistem sa 7-inčnim ekranom i glasovnim prepoznavanjem, uz Mirror Screen, Apple CarPlay i Android Auto.


U paleti motora su 1,2 litarski Puretech trocilindrični benzinac sa 82KS i 108KS, kao i 1,5 litarski BlueHDi četvorocilindrični dizelaš sa 98KS. U zavisnosti od motora, ugrađuju se manuelni menjači sa 5 ili 6 stepeni, kao i EAT6 automatik.
Ivan Mitić – Autoblog.rs