
BYD Han je još jedan u dugačkom nizu električnih automobila iz Kine, pri čemu treba naglasiti da je dizajn realizovan pod komandom Wolfganga Eggera koji je nekada radio za Audi i Alfa Romeo.

Han je dugačak 4980 mm, širok 1910 mm, visok 1495 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2920 mm.

Uz paket asistencije vozaču (po nazivom DiPilot), BYD Han privlači pažnju i gamom ponuđenih verzija.
Kupcima se naime nude tri verzije:
- Jedan elektromotor (napred), 163 kW/222KS i 330 Nm, baterije 65 kWh, domet 506 km (po
NEDC normama), težina 1940 kg, najveća brzina 185 km/h.
- Jedan elektromotor (napred), 163 kW/222KS i 330 Nm, baterije 77 kWh, domet
605 km (NEDC), najveća brzina 185 km/h.
- Dva elektromotora (napred sa 163 kW/222KS i 330 Nm, pozadi sa 200 kW/272KS i
350 Nm), baterije 77 kWh, domet 550 km (NEDC), najveća brzina 185 km/h,
ubrzanje 0-100 km/h za 3,9 sekundi
BYD navodi i da se do 80% kapaciteta baterija može napuniti za oko 25 minuta.

Takođe, kasnije će se ponudi pridružiti i plug-in hybrid varijanta, i to sa kombinacijom 2,0 litarskog turbo benzinca, elektromotora i baterija od 15.2 kWh (autonomija samo na struju će iznositi 81 km).
Ivan Mitić – Autoblog.rs