
Pre nešto manje od godinu objavili smo slike predserijskih primeraka novog modela kineske kompanije JAC, koja je najpoznatija po terencima i pickup modelima. U međuvremenu je JAC J7 doživeo premijeru na domaćem tržištu, a kompanija je saopštila da će elegantni liftback krenuti u Evropu, konkretno Rusiju, nakon čega bi novi model trebalo i u zemlje Latinske Amerike.
JAC J7 je kombi-limuzina na prelazu iz C+ u D segment, čiji je najpoznatiji predstavnik Škoda Octavia. Međutim, Kinezi ambiciozno poručuju da – dužinom od 4772 mm, širinom 1820 mm i visinom 1492 mm - J7 je dimenzijama bliži Kia Stingeru i Audiju A5 Sportback. Zanimljiv podatak: Izvozna oznaka modela je J7, a kineska A5, nema sumnje zbog moguće Audijeve tužbe.

Izgled automobile potpisuje Italijan Daniele Gallione, koji je svojevremeno radio kod Maseratija i Alfa Romea gde je učestvovao u kreiranju modela 166, 159, Giulietta i 8C Competizione.

Za pogon je zadužen 1,5 litarski turbobenzinac snage 150 "konja" i 210 Nm, motor za koji su Kinezi kupili licencu od Mitsubishija. Pogon je na prednje točkove, a kupci mogu da biraju između 6-stepenog manuelnog i CVT menjača s kontinuirano varijabilnim prenosnim odnosima.

Oprema uključuje digitalnu instrument tablu, multimedijalni sistem s 10,4-inčnim ekranom osetljivim na dodir, ulazak bez ključa, sistem kamera, panoramski krov, glasovnu kontrolu medijskog sistema, daljinsko otvaranje prtljažnika…
O ceni u Evropi još nema konkretnih najava, ali JAC J7 je itekako konkurentan u Kini, gde bazna verzija košta 84.800 juana odnosno 10.700 evra.
Izvor: Radiosarajevo.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / Autohome