home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
JAC A5

Pre nešto manje od godinu objavili smo slike predserijskih primeraka novog modela kineske kompanije JAC, koja je najpoznatija po terencima i pickup modelima. U međuvremenu je JAC J7 doživeo premijeru na domaćem tržištu, a kompanija je saopštila da će elegantni liftback krenuti u Evropu, konkretno Rusiju, nakon čega bi novi model trebalo i u zemlje Latinske Amerike.

JAC J7 je kombi-limuzina na prelazu iz C+ u D segment, čiji je najpoznatiji predstavnik Škoda Octavia. Međutim, Kinezi ambiciozno poručuju da – dužinom od 4772 mm, širinom 1820 mm i visinom 1492 mm - J7 je dimenzijama bliži Kia Stingeru i Audiju A5 Sportback. Zanimljiv podatak: Izvozna oznaka modela je J7, a kineska A5, nema sumnje zbog moguće Audijeve tužbe.

JAC A5

Izgled automobile potpisuje Italijan Daniele Gallione, koji je svojevremeno radio kod Maseratija i Alfa Romea gde je učestvovao u kreiranju modela 166, 159, Giulietta i 8C Competizione.

JAC A5

Za pogon je zadužen 1,5 litarski turbobenzinac snage 150 "konja" i 210 Nm, motor za koji su Kinezi kupili licencu od Mitsubishija. Pogon je na prednje točkove, a kupci mogu da biraju između 6-stepenog manuelnog i CVT menjača s kontinuirano varijabilnim prenosnim odnosima.

JAC A5

Oprema uključuje digitalnu instrument tablu, multimedijalni sistem s 10,4-inčnim ekranom osetljivim na dodir, ulazak bez ključa, sistem kamera, panoramski krov, glasovnu kontrolu medijskog sistema, daljinsko otvaranje prtljažnika…

O ceni u Evropi još nema konkretnih najava, ali JAC J7 je itekako konkurentan u Kini, gde bazna verzija košta 84.800 juana odnosno 10.700 evra.

Izvor: Radiosarajevo.ba

Foto: arhiva Autoblog.rs / Autohome



čitanja : 2526



Komentari