
Maserati je još ranije potvrdio da će nastaviti da unapređuje svoju aktuelnu paletu. Za početak, prvo je Ghibli dobio hibridni pogon kako bi nastavio da privlači kupce (od lansiranja 2013. godine je inače plasiran u više od 100.000 primeraka).
Ghibli Hybrid je trebalo da bude predstavljen još u aprilu ove godine na sajmu automobila u Pekingu, ali je taj događaj zbog koronavirusa otkazan. Zatim je određen novi datum premijere - 15. jul, ali je opet došlo do kraćeg pomeranja jer je zvanična promocija održana tek danas, 16. jula.

Kako bilo, Ghibli Hybrid kombinuje 2,0 litrski četvorocilindrični turbo benzinac sa 48V alternatorom i dodatnim električnim kompresorom (e-Booster), kao i baterijama smeštenim u zadnjem delu vozila.

Sve u svemu, ukupna snaga je 330KS i 450 Nm pri samo 1500 o/min., ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5,7 sekundi, dok je najveća brzina 255 km/h. Fabrika navodi i da potrošnja goriva iznosi 8,5-9,6 l/100 km (po WLTP normama).

Treba napomenuti i da je Ghibli Hybrid za 80 kg lakši od Ghiblija sa dizel motorom.

Izmene između ostalog podrazumevaju doterani prednji gril, izmenjena zadnja svetla, kao i optimizovani izduvni sistem. Sem toga, tu su i plavi detalji (bočni otvori za vazduh, kočiona klešta i logo kompanije).
Na kraju, u unutrašnjosti se ističu digitalna instrument tabla, Maserati Intelligent Assistant multimedia sistem sa 10.1-inčnim ekranom i plavi kontrastni šavovi na sedištima.
Ivan Mitić – Autoblog.rs