home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Volkswagen ID.4

Električni Volkswagen ID.4 je danas i zvanično predstavljen javnosti, ali njegov izgled smo zahvaljujući brojnim procurelim slikama (naročito onima iz Kine) upoznali još pre nekoliko meseci.

Treba podsetiti da je njegova proizvodnja nedavno već krenula u VW fabrici Zwickau u Nemačkoj koja će od sledeće godine imati kapacitet od 300.000 vozila.

Volkswagen ID.4

Kako bilo, u pitanju je automobil napravljen na MEB platformi, a koji u prvoj verziji dolazi sa zadnjim pogonom i elektromotorom sa 204KS i 310 Nm.

Volkswagen ID.4

Ubrzanje do 100 km/h iznosi 8,5 sekundi, dok je najveća brzina el. ograničena na 160 km/h.

Volkswagen ID.4

Treba reći da se 80% kapaciteta litijum-jonskih baterija (neto 77 kWh, bruto 82 kWh) na brzom punjaču može napuniti za oko 38 minuta.

Volkswagen ID.4

Sem toga, nemački mediji pominju da će ponuda biti dopunjenja i slabijim verzijama sa 148KS/220 Nm, 170KS/235 Nm i 175KS/310 Nm (baterije od 55 kWh).

U zavisnosti od verzije, autonomija će iznositi od 360 km do 520 km.

Volkswagen ID.4

Takođe, američki mediji pišu da sledeće godine stiže i snažnija varijanta, i to sa dva elektromotora, 302KS i pogonom na sva četiri točka.

Volkswagen ID.4

Što se dimenzija tiče, ID.4 je dugačak 458 cm, širok 185 cm, visok 161 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 277 cm.

Volkswagen ID.4

Koeficijent otpora vazduha je 0.28, točkovi su do 21 inča, dok klirens iznosi 21 cm.

Unutrašnjost se opisuje kao prostrana, sa purističkim dizajnom i održivim materijalima, digitalnim kokpitom, infotainment sistemom sa ekranom do 12 inča, kontrolom gestovima i glasovnim komandama.

Ovde i podatak da se zapremina prtljažnika kreće od 543 do 1575 litara.

Volkswagen ID.4

Deo opreme između ostalog čine i adaptivni tempomat, sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci, sistem za automatsko kočenje i LED prednja svetla (opciono i LED matrix svetla).

Takođe, ovaj automobil će biti globalni model jer će se osim u Evropi nuditi i u SAD-u i Kini (u Kini će se za njegovu proizvodnju brinuti tamošnji SAIC-VW).

Kako piše nemački Auto Bild, u Nemačkoj će Volkswagen ID.4 sa 204KS koštati manje od 49.000 evra, dok će najjeftinija varijanta (ona sa 148KS) tamo imati cenu ispod 37.000 evra.

Ivan Mitić – Autoblog.rs




čitanja : 7141



Komentari