
Druga generacija Jaguara XF je na svetlo dana izašla 2015. godine. Pet godina posle u britanskoj automobilskoj kompaniji su predstavili osveženo izdanje modela koji je svojim dimenzijama smešten između modela XE i XJ.

U Jaguaru nisu smatrali da je karoserija XF-a u međuvremenu dobila bore, pa su uz "facelift" izdanje ponudili malo drugačiju masku hladnjaka, neznatno niža kućišta prednjih LED svetala i nove 19 i 20-inčne aluminijumske felne. Za kupce koji ne vole hromirane karoserijske detalje tu je paket "Black Exterior" s kojom je sav hrom prekriven crnom bojom.

Mnogo više posla je urađeno u prostranoj kožom obloženoj kabini, jer osveženi XF sa sobom donosi novi multimedijalni sistem kojim se upravlja preko novog velikog 11,4-inčnog displeja, a sistem je kompatibilan sa Apple CarPlay i Android Auto aplikacijama. Među novostima je digitalna instrument tabla, ali i ručica menjača s kojom je zamenjen dosadašnji rotacioni selektor.

XF se i dalje nudi u dva karoserijska oblika (limuzina i karavan), a kupci mogu da biraju između pogona preko zadnje ili preko obe osovine.

Pored dvolitarskih četvorocilindarskih turbodizelskih i turbobenzinskih motora Ingenium generacije (od 163 do 300 KS) u ponudi je i trolitarski turbodizelski V6 motor koji razvija 300 KS.

Kombinovan s najsnažnijim turbobenzincem, automatskim menjačem i AWD pogonom, XF od 0 do 100 km/h stiže za 5,9 sekundi i razvija 250 km/h.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto i video: Jaguar