
Lamborghini je danas i zvanično predstavio novu verziju Huracana, koju smo međutim videli i pre zvanične promocije zahvaljujući jednoj procureloj slici.

Ukratko, ovo je Huracan STO (Super Trofeo Omologato), inspirisan trkačkim modelima Lamborghini Squadra Corse Huracan Super Trofeo EVO i Huracan GT3 EVO.

Automobil odlikuju agresivniji aero body kit (uključujući prednji spojler, otvore za vazduh, proširenja blatobrana, zadnji difuzor i podešavajući zadnji spojler), pa narandžasti elementi, novi magnezijumski točkovi, Bridgestone Potenza gume, 20% lakše vetrobransko staklo u poređenju sa Huravanom Performante, manja masa (zahvaljujući većoj upotrebi ugljeničnih vlakana 43 kg manje od Huracana Performante), Brembo CCM-R kočnice, kao i 5,2 litarski V10 motor sa 470 kW/640KS i 565 Nm obrtnog momenta, uz zadnji pogon.

Sve u svemu, fabrika tvrdi da Huracan STO postiže najviši nivo "daunforsa" u svojoj klasi.

Automobil je težak tek 1339 kg pa odnos težina/snaga iznosi 2.09 kg po KS.

U fabričkom saopštenju se navodi i da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3,0 sekunde, kao i da automobil do 200 km/h stiže za 9,0 sekundi.
Što se tiče najveće brzine ona iznosi 310 km/h.

U unutrašnjosti se pre svega ističu trkačka sedišta od ugljeničnih vlakana, kao i površine sa alkantarom.
Takođe, Huracan STO nudi i tri nova moda vožnje: STO (za put), Trofeo (za stazu) i Pioggia (za kišu).
Prvi kupci će svoj Huracan STO dobiti na proleće sledeće godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs