
Lancia je aktuelnu generaciju Ypsilona predstavila još u martu 2011. godine u Ženevi, dok je restilizovana verzija prikazana 2015. na sajmu automobila u Frankfurtu.
U međuvremenu je ovaj jedini model u ponudi italijanske marke dobijao brojne specijalne edicije, a prošle godine je postao dostupan i sa mild hybrid tehnologijom.

Sada je za modelsku godinu 2021 ponovo ovežen.

Dakle, obnovljeni Ypsilon je dobio blago izmenjeni prednji branik, novu masku, hromirane detalje, doterana svetla sa LED dnevnim svetlima i novu boju Elegant Blue.

Manje izmene su i na zadnjem delu, kao i u unutrašnjosti (unapređeni infotainment sistem sa 7.0-inčnim ekranom, Apple CarPlay & Android Auto, nove kombinacije boja i materijala).

Podsećanja radi, Ypsilon je dugačak 384 cm, širok 167 cm, visok 151 cm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 239 cm.
Motori su usklađeni sa EU-6D Final normama (1,2 litarski benzinac sa 51 kW/69KS i 102 Nm kao i 0,9 litarski sa 62 kW/85KS i 145 Nm), a posebno se ističe Ypsilon Hybrid koji ima 1,0 litarski trocilindrični motor sa 70KS i 92 Nm, uz 12V-mild hybrid sistem i 6-stepenu transmisiju.
Ivan Mitić – Autoblog.rs