home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Škoda Kodiaq

Kako bi se izbegla "kriza srednjih godina", Škoda je zategnula bore svog SUV-a Kodiaq.

Škoda Kodiaq

Kodiaq se pojavio 2016. godine u više od 60 zemalja, a do danas je proizveden u više od 600.000 primeraka uključujući model sportskog izgleda Kodiaq GT koji je dostupan ekskluzivno u Kini. SUV se prodaje u konfiguracijama sa pet i sedam sedišta, proizvodi se u četiri postrojenja, a češkoj kompaniji Škoda je doneo veliki uspeh.

Škoda Kodiaq

Kada je reč o osveženom modelu, kozmetičke promene nije baš lako uočiti na prvi pogled, osim za istinske poznavaoce modela Kodiaq. Poklopac motora je redizajniran, tu je više uspravna rešetka hladnjaka, svetla su tanja i sadrže matrix LED tehnologiju kao dodatnu opremu. Promene su funkcionalne jer je Kodiaq sada aerodinamičniji zahvaljujući redizajniranim branicima i novom krovnom spojleru.

Škoda Kodiaq

U zavisnosti od paketa opreme, obnovljeni SUV se može dobiti s felnama veličine od 17 do 20 inča, a neke od njih su unapređene kako bi se smanjio otpor vazduha.

Škoda Kodiaq

Model visokih performansi Kodiaq RS je dobio set novih 20-inčnih poliranih felni metalik crne boje, koje dolaze s plastičnim aerodinamičnim komponentama. Sada je dostupna i veća ponuda felni za slabije pakete opreme kako bi kupci imali više izbora.

Škoda Kodiaq

U unutrašnjosti mogu da budu opciona ergonomska sedišta presvučena perforiranom kožom, koja dolaze s funkcijom masaže, grejačima i elektronskim prilagođavanjem.

Škoda Kodiaq

Neki paketi opreme se mogu dobiti s ekološkim sedištima koja su napravljena pomoću recikliranog materijala nastalog od povrća. Osnovni model ima sedišta presvučena tkaninom. Opcioni M Package paket za Syle upremu donosi presvlake u kombinaciji kože i tkanine.

Kodiaq je dobio dvokraki upravljač koji smo već videli u drugim Škodinim modelima, a tu je i sofisticiranije LED ambijentalno osvetljenje. Canton ozvučenje je unapređeno te uključuje deset umesto osam zvučnika, a tu je i subwoofer postavljen u prtljažniku.

Ispred vozača je 10,25-inčni digitalni instrument klaster, a na raspolaganju mu je i 9,2-inčni ekran infotainment sistema osetljiv na dodir.

Škoda Kodiaq RS

Kodiaq RS je izgubio twin-turbo dizelski motor te je usvojio 2,0 litarski TSI koji pokreće i Octaviju RS. Ovaj motor razvija 245 KS, odnosno 5 KS više u odnosu na stari BiTDI. Takođe, lakši je za 60 kg, a i poboljšanji sedmostepeni DSG menjač je lakši za 5,2 kg.

Škoda Kodiaq RS

Podatak o obrtnom momentu nije objavljen, a ukoliko bude iznosio 370 Nm kao u Octaviji RS sa TSI motorom, to će biti značajno smanjenje u odnosu na BiTDI koji je isporučivao 500 Nm obrtnog momenta.

Škoda Kodiaq RS

Dostupni su i drugi motori među kojima je 1,5 litarski TSI sa 150 KS namenjen osnovnom Kodiaqu s prednjim pogonom. To će ujedno biti i jedina verzija sa 6-stepenim manuelnim menjačem.

Kupci će moći da izaberu i snažniji 2,0 litarski TSI sa 190 KS, kao i 2,0 litarski TDI Evo motor sa 150 ili 200 KS. U zavisnosti od odabranog motora, kupci će moći da naruče SUV sa sedmostepenim DSG menjačem i opcionim pogonom na sva četiri točka.

Prodaja obnovljenog Kodiaqa u Evropi počinje u julu.

Izvor: Klix.ba / Motor1.com

Foto i video: Škoda





čitanja : 5358



Komentari