
Seat nastavlja da širi svoju liniju modela Leon, i to novim benzinskim 2.0 TSI motorom snage 190 KS (140 kW), koji je povezan sa 7-stepenim DSG menjačem.
Seat je objavio da je njihova porodica modela Leon bogatija za još jedan novi motor. Raspon motora uključuje sledeće pogonske sklopove: benzinski (TSI), dizelski (TDI), blago-hibridni (eTSI), plug-in hibridni (e-HIBRID) i komprimovani prirodni plin (TGI), što je već samo po sebi izuzetno širok izbor. Kako piše Tportal.hr, sada je Leon dobio novi benzinski motor oznake 2.0 TSI 190 KS DSG koji je dostupan u obe verzije karoserije; kao hatchback sa 5 vrata i karavanski Sportstourer.
Što se tiče kočionog sistema, Leon 2.0 TSI je opremljen širokim 312x25 mm prednjim kočionim diskovima.

Ovaj novi benzinski motor uvodi nekoliko poboljšanja kako bi se ispunili najnoviji standardi emisije i efikasnost potrošnje goriva. Prvo, uvodi nove brizgaljke za direktno ubrizgavanje, koje zamenjuju prethodni sistem dvostrukog ubrizgavanja. Značajno poboljšanje zbog smanjenja trenja motora i integracija novog turbo sistema doprinose efikasnosti ove nove verzije Leona.
2.0 TSI 190 KS (140 kW), koji proizvodi 320 Nm obrtnog momenta pri 1500 – 4100 obr./min., i DSG kombinacija znače da, iako SEAT Leon može do 100 km/h za samo 7,4 sekunde (Sportstourer: 7,6 s), on takođe efikasno pruža dinamiku vožnje. Na bazi zvaničnog WLTP testnog ciklusa, kombinovana potrošnja za verziju s petoro vrata iznosi između 6,7-7,2 l/100 km (Sportstourer: 6,7-7,3 l/100 km), dok su emisije CO 2 između 151-164 g/km (Sportstourer: 151-165 g/km).
Proizvodnja Seat Leona 2.0 TSI 190 KS DSG s pogonom na prednje točkove, dizajniranog i razvijenog u Barseloni, započela je u pogonima marke u Martorellu.
Treba još reći da je novi 2.0 TSI motor od 190 KS dostupan i u SUV modelima Ateca i Tarraco, ali isključivo sa 4Drive pogonom na sva četiri točka.
Izvor: Tportal.hr
Foto: Seat