
Ford je danas javnosti pokazo novu generaciju modela Tourneo Connect, razvijenog u saradnji sa Volkswagenom.
Ovo je dakle plod saradnje Forda i Volkwagena, pri čemu se novi Tourneo Connect bazira na najnovijoj generaciji Volkswagenovog modela Caddy koji inače koristi MQB platformu.

Određene razlike naravno postoje, pa je tako Ford Tourneo Connect u odnosu na brata iz Volkswagena dobio drugačija LED prednja svetla, izmenjene branike i naravno masku sa Fordovim logom.

U gami će se naći verzije sa paketima opreme Active, Sport, Titanium i Trend, a postojaće verzije sa različitim međuosovinskim rastojanjem i sa do sedam sedišta. Kratka varijanta je dugačka 450 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 275 cm, dok je produženi Tourneo Connect dugačak 485 cm i raspolaže sa međuosovinskom rastojanjem od 297 cm.

Što se ostlog tiče, i ovde je naglasak na velikom prtljažnom prostoru i odličnoj varijabilnosti. Tu su između ostalog i infotainment sistem (sa 8.25 ili 10.0-inčnim ekranom), digitalna instrument tabla od 10.25 inča (kod Sport verzije serijska kod ostalih uz doplatu), kao i brojni bezbednosni i sistemi asistencije vozaču (sistem pomoći pri parkiranju, održavanje vozila u kolovoznoj traci...).

U gami su benzinski 1,5 litarski motor sa 114KS i 220 Nm, kao i dizelaši sa 112KS i 280 Nm odnosno 122KS i 320 Nm.

Pominju se i 6-stepeni manuelni i 7-stepeni DSG menjač, kao i opcioni pogon na sva četiri točka kod dizelaša sa 122KS.
Ivan Mitić – Autoblog.rs