
Nekoliko dana nakon doterivanja električnih modela XC40 i C40 Recharge, Volvo je prikazao i blago obnovljene modele S60 i V60 (u sadašnjoj generaciji na tržištu od 2018. godine).
Estetske promene se tiču blago revidiranog prednjeg branika i otvora za vazduh u sjajnoj crnoj boji, zadnjeg dela sa sakrivenim izduvnim cevima, kao i novog dizajna alu točkova.

Automobili su za novu modelsku godinu dostupni sa paketima Core, Plus i Ultimate, a tu su i Bright i Dark paketi sa hromiranim odnosno crnim akcentima.

Novost predstavljaju i najnoviji Volvo infotainment sistem sa Google Android softverom, kao i najnovija verzija Pilot Assist funkcije kao deo Volvo ADAS sistema.

U paleti za Volvo S60 i V60 su mild-hybrid i plug-in hybrid pogonski istemi.
Sve kreće od 2,0 litarskog turbo benzinca sa 120 kW/163KS, pa preko verzija sa 145 kW/197KS, 184 kW/250KS, sve do 220 kW/300KS. Svi navedeni su sa 48-volt mild-hybrid sistemom koji dodaje 10 kW/14KS. Sem toga, V60 može da se dobije i sa 2,0 litarskim turbo-dizel mild-hybrid motorom sa 145 kW/197KS.

U zavisnosti od verzije, snaga se šalje na prednje točkove preko novog 7-stepenog menjača sa dvostukim kvačilom, kao i preko 8-stepenog automatika u verziji sa prednjim ili pogonom na sva četiri točka.

Volvo navodi da obnovljeni S60/V60 ima i nešto nižu potrošnju goriva nego ranije (0,3 do 0,7 l/100 km), kao i da je emisija CO2 smanjena za 5 do 15 g/km.

U ponudi su i plug-in hybrid verzije, sa 2,0 litarskim turbo benzincem od 186 kW/253KS ili 228 kW/310KS, dok elektromotor ima 107 kW/146KS.
Uz litijum-jonsku beteriju od 14.9 kWh domet u elektro modu iznosi 75 do 94 km.
Najsnažniji Volvo S60 Recharge T8 od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,3 sekundi, a najveća brzina je el. ograničena na 180 km/h.
Obnovljeni S60 će se praviti u Volvo fabrici u Južnoj Karolini, dok je start prodaje u Evropi predviđen u predstojećim nedeljama.
Ivan Mitić – Autoblog.rs