home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Doterani Renault Zoe

21 Jun 2022 - 10:30 Noviteti Link
Renault Zoe

Renault je ponovo doterao električni model Zoe, koji je ovom prilikom dobio novu strukturu game sa tri nivoa opreme – Equlibre, Evolution i Iconic.

Treba napomenuti da nije došlo do modfikovanja stajlinga u odnosu na dosadašnju verziju, osim dodavanja nove boje Shadow Grey i novog dizajna točkova. Još jedna nova karakteristika je E-Tech značka na poklopcu prtljažnika i titanijumski finiš na slovu e kod natpisa Zoe.

Renault Zoe

Bazni Zoe Equlibre standardno dolazi sa 10-inčnim digitalnim instrument tablom, 7-inčnim infotainment ekranom osetljivim na dodir, karticom bez ključa, ručnim klima uređajem, četiri zvučnika i punjačem od 22 kW, kao i sistempom automatskog kočenja.

Renault Zoe

Zoe Evolution u opremu dodaje i navigaciju, zadnje parking senzore, automatski klima-uređaj, prepoznavanje saobraćajnih znakova, upozorenje o napuštanju trake i pomoć pri održavanju trake, kao i 16-inčne Eridis felne.

Na vrhu je Zoe Iconic, sa setom novih 17-inčnih aluminijumskih felni sa titanijumskim detaljima, zlatnim detaljima (na maski, otvoru za vazduh u prednjem braniku i okvirima svetala za maglu), kao i novoj grafici na donjem delu vrata.

Tu su i ekran osetljiv na dodir od 9,3 inča i presvlake napravljene od TEP-a i reciklirane tkanine sa zlatnim detaljima i posebnim utisnutim detaljima.

Renault Zoe

U verzijama Equlibre i Evolution, električni motor ima 80 kW/110KS, dok Iconic raspolaže sa 100 kW/135KS. Sve tri varijante dolaze sa baterijom od 52 kW koja nudi domet od 395 km u osnovnoj verziji ili 386 km u snažnijoj.

Cene u Francuskoj uključujući podsticaje, počinju od 27.700 evra za Equlibre, od 29.800 evra za Evolution i od 30.900 evra za Iconic.

Renault podseća i na činjenicu da je Zoe najprodavaniji električni automobil u Evropi u poslednjoj deceniji, sa 380.000 plasiranih jedinica između 2012. i 2022.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 917



Komentari